پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تحلیل : بارسای انریکه در آستانه رسیدن به رکورد بارسای پپ

کد خبر : 46745  |  زمان ارسال : جمعه 16 بهمن 1394

تیم لوییس انریکه که تاکنون رکوردهای مختلفی را از خود به جا گذاشته در صورت نباختن در بازی این هفته برابر لوانته با رکورد شکست ناپذیری تیم گواردیولا برابری می کند.

 

به 3 اکتبر سال قبل برگردیم. روزی که بارسا در ورزشگاه سانچس پیزخوان مقابل سویا شکست خورد. در آن مقطع هیچ کس تصور نمی کرد که این بازی به نقطه شروع رکورد جدید دیگری برای بارسای انریکه تبدیل شود. اما این اتفاق افتاد. کاتالان ها از آن روز تا به حال در هیچ مصافی شکست نخوردند تا حالا در آستانه رسیدن به رکورد بارسای گواردیولا باشند.

 

روزشنبه آبی و اناری ها این شانس را خواهند داشت تا با رکورد شکست ناپذیری تیم گوادریولا در فصل 2011-2010 که توانست 28 بازی متوالی را بدون شکست پشت سر بگذارد برابری کند. تیم انریکه با نتایجی که تا به حال گرفته توانسته با رکورد شکست ناپذیری تیم رویایی رینوس میشل در فصل 1974-1973 برابری کند و حالا می تواند یک قدم دیگر به جلو بردارد.

 

لوییس انریکه توانسته در بازی بارسا آلترناتیوهایی قرار دهد. او گزینه های تاکتیکی متعددی را با بازیکنان تیمش برنامه ریزی کرده و آنها می توانند انتخاب کنند که فوتبال مالکانه بازی کنند یا از ضدحملات استفاده کنند.

 

اگرچه تیم انریکه تحت تاثیر مصدومیت ها و محرومیت ها بوده است اما او در حال حاضر بهترین خط حمله دنیا را در اختیار دارد. مسی ، نیمار و سوارز خطرناک ترین خط حمله در اروپا محسوب می شوند. هیچ بازیکنی نمی تواند آنها را مهار کند. اگرچه پپ گوادریولا ابراهیموویچ ، ویا ، فابرگاس و الکسیس سانچز را به جای اتوئو و رونالدو جایگزین کرد اما هیچ کدام از آنها نمی توانستند با این کیفیت فعلی خط حمله بارسا بازی کنند. هر چند بطور کلی گواردیولا ترکیب جوان تری به نسبت انریکه دراختیار داشت.

 

به هر حال هر دوتیم انریکه و پپ رکوردهای بسیاری را شکستند یا از خود به جای گذاشتند و سوال این است که آیا تیم انریکه می تواند به رکورد تیم گواردیولا برسد ؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.