پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کرسپو : از نتیجه نگرفتن نویل در والنسیا خوشحالم

کد خبر : 46910  |  زمان ارسال : سه شنبه 20 بهمن 1394

هرنان کرسپو، مهاجم سال های دور اینتر و چلسی، می گوید از اینکه سرانجام گری نویل، سرمربی والنسیا، توانسته متوجه تفاوت های سرمربی گری یک تیم و کارشناسی در تلویزیون شود، خوشحال است. هرنان کرسپو از اینکه گری نویل در زمان حضور خود در شبکه های تلویزیونی به عنوان کارشناس همواره حالت تهاجمی نسبت به عملکرد ضعیف بعضی سرمربیان لیگ برتری از جمله پائولئو دی کانیو در آن زمان داشته، گلایه مند بوده است.

 

کرسپو گفت:" اینکه یک بازی را از تلویزیون تماشا کنید، بسیار متفاوت است تا اینکه به عنوان سرمربی روی نیمکت حضور داشته باشید. من از وضعیت بد نویل در والنسیا بسیار خوشحال هستم چرا که به یاد می آورم او در تلویزیون همواره حالت تهاجمی و خشن نسبت به سرمربیان مختلف داشته است."

 

کرسپو در ادامه از موفقیت سرمربی سابق خود، کلودیو رانیری در لسترسیتی صحبت کرده و از تجربه کار با او در چلسی گفته است:" زمانی که من زیر نظر رانیری در چلسی حضور داشتم، او مجبور بود تا تیمی جدید بسازد چرا که بازیکنان زیادی نسبت به فصل قبل در تیم تغییر کرده بودند.


با این حال ما بسیار بد اقبال بودیم چرا که در لیگ عنوان دوم را کسب کردیم و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیزاز دور قابت ها کنار رفتیم. رانیری در لستر عملکرد فوق العاده ای علی الخصوص در مسائل روحی روانی داشته است. او توانسته بیش ترین بازدهی را از بازیکنان بگیرد و عملکرد آنان را به شکل قابل توجهی ارتفا دهد."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.