پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کرسپو: از شکست‌های گری نویل در والنسیا خوشحال هستم

کد خبر : 46943  |  زمان ارسال : چهارشنبه 21 بهمن 1394

هرنان کرسپو آنچنان برای گری نویل دلسوزی نمی‌‌کند.

 به گزارش Worldsoccer, مهاجم آرژانتینی سابق چلسی می‌‌گوید حتی از نتایج ضعیف نویل در والنسیا خوشحال هم می‌‌شود چون سرانجام این کارشناس سابق اسکای اسپورتز خواهد فهمید که چقدر مربیگری در دنیای واقعی‌ دشوار است. 

والنسیا امشب در کوپا دل ری در مستایا در حالی‌ به مصاف بارسلونا خواهد رفت که بازی رفت در نیوکمپ را ۷-۰ باختند. مدافع سابق انگلستان و یونایتد ۹ بازی را سرمربی خفاش‌ها بوده و تا به حال هیچ پیروزی را کسب نکرده است. با این حال او همچنان اعتقاد دارد که فرد مناسبی برای هدایت والنسیا است. 

کرسپو به فکس اسپورت می‌‌گوید: تماشا بازی از تلویزیون با دنیای واقعی‌ بسیار متفاوت است. من حتی از شکست‌های نویل در والنسیا خوشحال هم می‌‌شوم. یادم می‌‌آید که وقتی‌ او کارشناس بود چقدر سخت گیرانه نگاه می‌‌کرد.

کرسپو که در زمان بازی برای چلسی در سال ۲۰۰۳ زیر نظر کلودیو رانیری بازی کرده است در مورد صدرنشینی مربی‌ سابقش در لیگ برتر می‌‌گوید:

 

وقتی‌ او من را تمرین می‌‌داد، باید همه چیز را تغییر می‌‌داد چون بازیکنان زیادی به چلسی آمده بودند. او بد شانس بود چون در لیگ دوم شد و در چمپیونزلیگ هم حذف شد. رانیری حالا با لستر کاری فوق العاده می‌‌کند. بازیکنان در حداکثر هماهنگی‌ هستند.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.