پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تاتا مارتینو: مسی انسان سرسختی است

کد خبر : 46948  |  زمان ارسال : چهارشنبه 21 بهمن 1394

 بسیاری بر این عقیده اند که مسی درخششی که با پیراهن بارسلونا دارد را در تیم ملی آرژانتین ندارد و برخی حتی او را به کم کاری نیز متهم می کنند.

 

تاتا مارتینو، سرمربی تیم ملی آرژانتین که یک فصل در بارسا نیز سابقه هدایت مسی را دارد، در مصاحبه با وبسایت گل آرژانتین در مورد مسی گفت:" من فکر نمی کنم مسی در بارسلونا و تیم ملی، دو شخصیت متفاوت داشته باشد. او در تیم ملی همانی است که در بارسلوناست و شیوه ارتباطی و رفتاری او نیز هیچ تغییری نمی کند.

 

 

چیزی که باید درک کنید این است که مسی بودن واقعا دشوار است. برخی فکر می کنند او هیچ مشکلی در زندگی ندارد و به او همیشه خوش می گذرد اما اینگونه نیست. مسی هم مثل همه ما مشکلات خاص خود را دارد و حتی بیشتر.

 

در فوتبال همیشه همه چیز بر وفق مراد شما نیست و این در مورد مسی هم صدق می کند. البته واضح است که مسی در بارسلونا همیشه موفق تر از تیم ملی بوده است. او 10 سال است که پیراهن تیم ملی آرژانتین را به تن می کند و با وجود همه انتقاداتی که از او می شود، بازهم به تیم ملی بر می گردد چون انسان سرسختی است و تا به هدف خود نرسد از آن دست نمی کشد.

 

مسی در کوپا آمریکا بسیار خوش درخشید. در این تورنمنت شما هر سه یا چهار روز باید به میدان بروید و شما دیدید که مسی چه نقش تعیین کننده ای در تیم آرژانتین داشت.او تمام فشارهای تیم ملی را روی دوش خود احساس می کرد و فکر می کنم خیلی خوب توانست این فشارها را مدیریت کند.

 

مسی وقتی با بارسلونا در ژاپن برای حضور در جام جهانی باشگاه ها حضور داشت، صراحتا گفت که تمام جام هایش با بارسلونا را با یک قهرمانی در تیم ملی عوض می کند. مسی نیازی نداشت که این حرف را بزند اما او نشان داد که تیم ملی کشورش برای او تا چه اندازه مهم است."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.