پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز: بارسلونا تیمی با کلکسیونی از فینال ها

کد خبر : 46990  |  زمان ارسال : پنجشنبه 22 بهمن 1394

 بارسلونا شب گذشته پس از برتری بر والنسیا در مجموع دو بازی رفت و برگشت و با صعود به فینال کوپا دل ری، حضور شماره 39 خود در فینال این تورنمنت را تجربه خواهد کرد.
 

 

در تاریخ 112 ساله این رقابت ها حالا بارسلونا بطور مشترک با رئال مادرید در 39 فینال حضور داشته و پشت سر این دو تیم، بیلبائو با حضور در 37 فینال قرار دارد. بارسا شب گذشته در زمین والنسیا 1-1 مساوی کرد اما با توجه به برد 7-0 در بازی رفت، موفق شد بار دیگر به فینال کوپا دل ری راه یابد.

 

این ششمین بار در هشت سال اخیر است که بارسا در فینال این رقابت ها حضور خواهد داشت. در 5 فینال اخیر بارسا 3 بار موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است. بارسا با 27 عنوان قهرمانی در کوپا، رکورددار است. این تیم در 71 درصد فینال های خود پیروز شده در حالیکه رئال تنها در 19 فینال از 39 فینال خود برنده بازی بوده است( موفقیت 49 درصدی).

 

بازیکنانی چون بوسکتس، اینیستا، مسی، آلوس و پیکه، در صورت قهرمانی بارسا در کوپای این فصل می توانند به رکورد 4 قهرمانی ژاوی دست یابند اما همچنان دو قهرمانی با کاپیتان افسانه ای بارسا در دهه 50 یعنی خوان سگارا فاصله دارند که سابقه 6 قهرمانی در کوپا دل ری بین سال های 51 تا 63 را دارد. ستارگان دیگری از بارسا همچون کوبالا، سامیتیر، بوش و رامایتس نیز 5 بار طعم قهرمانی در کوپا دل ری را چشیده اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.