پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اصرار پوگبا برای پیوستن به بارسا در تابستان آتی

کد خبر : 47067  |  زمان ارسال : شنبه 24 بهمن 1394

 نشریه چاپ بارسلونا ادعا کرده است که پل پوگبا برای جدایی از یوونتوس در تابستان آتی و پیوستن به بارسلونا به مدیران یووه فشار وارد خواهد کرد.
 

 

پل پوگبا تابستان گذشته هدف اول خرید بارسلونا در نقل و انتقالات بود و آبی اناری ها قصد داشتند با رقم 80 میلیون یورو او را به خدمت بگیرند اما تقاضای 100 میلیون یورویی یوونتوسی ها از یک طرف و محرومیت بارسا از ثبت اسامی بازیکنان جدید از سوی دیگر باعث شد تا پوگبا یک فصل دیگر در یووه ماندنی شود.

 

ستاره فرانسوی در سال منتهی به یورو 2016 دوست نداشت تا ژانویه بیرون خط بماند و ترجیح داد به حضور در یوونتوس ادامه دهد.هفته گذشته چندین منبع معتبر گزارش دادند که مدیران بارسا از خرید پوگبا پشیمان شده اند و برای فصل بعد گزینه های دیگری را مدنظر دارند که این خبر ناامیدی پوگبا را به دنبال داشته است.

 

اسپورت امروز ادعا کرد که پوگبا برای رسیدن به مهمترین آرزوی فوتبالی اش در سطح باشگاهی که قهرمانی در چمپیونزلیگ است، قصد دارد هر طور شده از یووه جدا و به بارسلونا بپیوندد و به همین منظور تلاش دارد تا مدیران یوونتوس را متقاعد کند تا با فروش وی موافق کنند. اصرار پوگبا بر این است که یوونتوسی ها رقم 100 میلیونی را کاهش داده و راه را برای مذاکره مسئولان بارسا هموارتر کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.