پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی بارسلونا - سلتاویگو

کد خبر : 47078  |  زمان ارسال : یکشنبه 25 بهمن 1394

 دو تیم بارسلونا و سلتاویگو، امروز در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. کاتالان‌ها 29 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته اند و این در حالیست که در نیم فصل اول مقابل سلتا شکست تلخی تجربه کردند.

 

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز با کسب 54 امتیاز از 22 بازی و با دو بازی کمتر نسبت  به رئال،‌در صدر جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود،4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و در فرم بسیار خوبی قرار دارند. حال آنها باید میزبان یکی از تیم‌های خوب امسال لالیگا قرار بگیرند. سلتا در دور رفت نیز برای بارسا دردسر ایجاد کرد و باخت سنگینی را رقم زد. حال شاگردان انریکه به دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری و انتقام از سلتا خواهند بود.لئو مسی پس از مشکل کلیوی که برایش به وجود آمده بود،‌آماده به میدان رفتن خواهد بود.

 

سلتاویگو

سلتا با کسب 35 امتیاز از 23 بازی در رده ی هفتم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌1 پیروزی،‌2 تساوی و 2 شکست کسب کرده و در فرم خوبی قرار ندارند.  این در حالیست که آنها فصل را بسیار خوب شروع کرده بودند و امیدهای زیادی برای حفظ فرم خود داشتند ولی حالا به نظر می‌رسد دچار افت شده اند. در 5 تقابل اخیر دو تیم،‌3 پیروزی برای بارسا و 2 پیروزی برای سلتا به ثبت رسیده است. نولیتو،‌ستاره این فصل تیم که به دلیل مصدومیت از میادین به دور است،‌تقریبا آماده به میدان رفتن است ولی بعید است باشگاه ریسکی روی او انجام دهد. همچنین فونتاس به دلیل مصدومیت و اورلانا به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.