پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : دلایلی برای بازگشت پیکه به اوج !

کد خبر : 47794  |  زمان ارسال : سه شنبه 11 اسفند 1394

اختصاصی / موندو دپورتیوو در گزارشی تغییر در رژیم غذایی جرارد پیکه را یکی از راز های بازگشت او به اوج معرفی کرد .

 

در این گزارش بلوغ , جاه طلبی , قدرت ذهنی , رژیم غذایی جدید , داشتن خانواده و یک زندگی خوب , کلید بازگشت جرارد پیکه به دوران اوج عنوان شده اند .

 

جرارد پیکه در تاریخ 31 ژوئن سال 2014 در کنفرانس مطبوعاتی پس از آنکه بارسلونا با مارتینو نتوانست هیچ جامی کسب کند در پیامی گفت :

در حال حاضر من در میان 3 مدافع برتر جهان نیستم . من نه در باشگاهی و نه جام جهانی موفقیتی نداشتم و من میدانم که برای بودن در بارسلونا باید حداقل بین 3 بازیکن برتر جهان در پستم باشم  .

 

من میدانم که میتوانم باز هم به سطح قبلی بازگردم و من قصد دارم اینکار را انجام دهم . من به لوئیس انریکه معتقدم و به کمک او به شرایط خوب گذشته باز میگردم  .

 

نقد عملکرد

بسیاری این صحبت های پیکه و نقد عملکردش را نیز در بازگشت به شرایط آرمانی موثر میدانند . اینکه جرارد پیکه متوجه ی میشود اشتباهاتی داشته و به آن واقف است و از بیان آن نیز هراسی ندارد در عملکرد امروز او تاثیرگذار بوده است . او در آن کنفرانس مطبوعاتی و در برابر همه اعتراف کرد که سطح گذشته را ندارد و تلاش میکند به سطح قبلی بازگردد .

 

افزایش نقش پیکه در نبود پویول

پیکه و پویول بهترین های بارسلونا بودند . آنها تاثیر بسیاری در موفیت تیم گواردیولا داشتند و عناوین بسیاری را کسب کردند اما آسیب دیدگی پویول از ناحیه ی زانو در نهایت منجر شد او در سال 2014 خداحافظی کند . پیکه بدون " برادر بزرگ " خود , توانست یک گام به جلو بردارد .

 

توجه کمتر به رسانه ها

یکی از اولین اقدامات جرارد پیکه تمرکز بیشتر بر بازی خود و محدود کردن رسانه ها است . او همچنان مصاحبه میکند اما تلاش زیادی نیز برای جلوگیری از صحبت های جنجالی انجام میدهد .

 

نفوذ شکیرا

آنها در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی با یکدیگر آشنا شدند . این خواننده ی کلمبیایی در جهان بسیار مشهور است  . از آن سال آنها با هم هستند و شکیرا توانسته است نفوذ زیادی بر پیکه داشته باشد . آنها یکی از مشهورترین زوج های جهان هستند .

 

کاپیتان بدون بازوبند !

اگرچه با خروج ژاوی , جرارد پیکه به عنوان کاپیتان چهارم انتخاب شد و اینیستا جای ژاوی را گرفت اما پیکه در رختکن مورد قبول اعضای تیم است . در واقع او کاپیتانی بدون بازوبند کاپیتانی است . در شرایط خاص او تاثیر گذاری زیادی دارد . در زمین نیز با داوران گفتگو دارد .

 

رئال مادرید دشمن اصلی !

رئال مادرید رقیب بزرگی برای بارسلوناست اگرچه وضعیت آن در این فصل پیچیده است . اگر کسی باشد که همواره این مساله را به بازیکنان یادآوری کند او کسی نیست جز پیکه . او میداند که بدون در نظر گرفتن این تیم نمیتوان به حداکثر میزان موفقیت و کسب قهرمانی دست یافت .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.