پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی : بین من و رونالدو چیزی جز احترام نیست

کد خبر : 47805  |  زمان ارسال : سه شنبه 11 اسفند 1394

 لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه خود بار دیگر به این مساله اشاره کرد که بر خلاف تصورات موجود، بین او و رونالدو هیچ اختلافی وجود ندارد.
 

مصاحبه مسی تیتر یک این شماره مجله ال گرافیکو است. فوق ستاره آرژانتینی بارسا در مصاحبه خود با این مجله از مثلث MSN، رابطه اش با رونالدو و شکستن رکورد گلزنی باتیستوتا صحبت کرده است.

 

 

مسی در مورد موفقیت های مثلث MSN گفت :

" واقعیت این است که بین من، نیمار و سوارز، چه در داخل و چه در خارج از زمین فوتبال دوستی و صمیمیتی عمیق وجود دارد و بازتابش را در زمین مسابقه می بینید. اینکه هر سه لاتین هستیم و فرهنگمان به هم نزدیک است نیز می تواند در این زمینه موثر باشد. این مساله به نفع تیم شده است.


بین ما رقابتی وجود ندارد و تنها سعی می کنیم به خودمان و بارسلونا کمک کنیم. البته وقتی به تیم های ملی خودمان می رویم، خارج از دوستی ها، هر کدام برای پیروزی کشورمان تلاش خواهیم کرد."

 

ارتباط با رونالدو :

" هر دو حرفه ای هستیم و برای موفقیت تیم خودمان تلاش می کنیم. برخی مواقع من پیروز می شوم و برعکس. بین ما تنها از لحاظ ورزشی رقابت وجود دارد و خارج از آن، چیزی جز احترام بینمان نیست."

 

شکستن رکورد گلزنی باتیستوتا در تیم ملی آرژانتین :

" بازی برای تیم ملی همیشه یک افتخار است با این حال همیشه گفته ام که بیشتر از رکوردشکنی، به کسب جام فکر می کنم. دوست دارم با آرژانتین قهرمان شوم و به این مساله بیش از هر چیز دیگری فکر می کنم."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.