پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : خانه تکانی بارسلونا در تابستان !

کد خبر : 47826  |  زمان ارسال : چهارشنبه 12 اسفند 1394

اختصاصی / با وجود حفظ برخی بازیکنان در تابستان گذشته اما بارسلونا برای تمدید قرارداد با بخشی از بازیکنان خود اقدامی انجام نداده است .

 

پس از اخراج جراردو مارتینو و جایگزین کردن لوئیس انریکه بر روی نیمکت این سرمربی اسپانیایی سسک فابرگاس و الکسیس سانچر را فروخت و پول لازم برای خرید سوارز را فراهم کرد . در سال 2015 نیز او پدرو , آداما , دلوفئو و دنیس سوارز را منتقل کرد و از این انتقال ها 50 میلیون یورو در خدمت خرید الیکس ویدال و آردا توران قرار گرفت .

 

تمدید قرارداد با بوسکتس و نیمار در حال حاضر در اولویت بارسلونا است . در همین حال لوئیس انریکه در نقل و انتقالات زمستانی در امضای قرارداد با نولیتو شکست خورد و آنها مجبور شدند از منیر و ساندرو رامیرز در بعضی از موارد استفاده کنند .

 

دنی آلوز در ماه می 33 ساله میشود و باید دید تابستان امسال وضعیت او چگونه خواهد بود . همچنین وضعیت آدریانو , جرمی متیو , بارترا و توماس ورمائلن نیز نامشخص است .

 

از سوی دیگر نیز وضعیت دروازه بان های بارسلونا نیز در ماه های آینده مشخص خواهد شد . سیستم چرخشی انریکه برای براوو و تراشتگن میتواند شکسته شود و لوئیس انریکه یکی از آنها را به دیگری ترجیح دهد . براوو تنها سنگربان بارسلونا در لالیگا و تراشتگن در لیگ قهرمانان و جام حذفی است .

 

هر دوی این دوازه بانان با هزینه ای حدود 12 میلیون یورو در سال 2014 و با خروج ویکتور والدس به بارسلونا پیوستند اما عملکرد آنها باعث شد تا قیمتشان بالا برود .

 

لوئیس انریکه مخالف جدایی آنها از بارسلونا است اما تراشتگن در حال حاضر سهم بیشتری میخواهد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.