پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : زیدان به رئال مادرید خیانت کرد !

کد خبر : 47850  |  زمان ارسال : چهارشنبه 12 اسفند 1394

اختصاصی / اظهارات زیدان سرمربی رئال مادرید بعد از دربی برابر اتلتیکو مادرید و همچنین قبل از بازی با لوانته باعث شکاف در رختکن تیم مادریدی شده است . بازیکنان رئال مادرید دیگر ایمان خود را نسبت به سرمربی فرانسوی از دست داده اند !

 

این قصیده بین بازیکنان رئال و زیدان کوتاه بود و حالا به پایان رسیده است . آخرین شکست این تیم برابر اتلتیکو مادرید ماشه ی تفنگی به نام طلاق بود !

 

بازیکنان رئال مادرید پس از اظهارات زیدان بعد از بازی با اتلتیکو و همچنین کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با لوانته نسبت به زیدان به عنوان فردی خیانت کار نگاه میکنند !

 

ارتباط خوب بازیکنان رئال با زیدان در کمتر از یک هفته تبدیل به ارتباط بد شد . بازیکنان رئال مادرید سرمربی فرانسوی را فاقد مسئولیت پذیری میدانند .

 

آنها بی خود به زیدان ایمان داشتند . صحبت های زیدان " فصل آینده تغییراتی میدهیم " برای بازیکنان رئال به این معنا بود که زیدان برای این فصل تلاشی نمیکند .

 

همین صحبت های زیدان باعث شده است تا دیگر او در رختکن رئال مادرید مورد اعتماد نباشد و اعتبار خود را به صورت ناگهانی و به سرعت از دست داد . بازیکنان احساس میکنند به آنها خیانت شده است . دیگر هیچ چیز مانند قبل نخواهد بود !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.