پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنالیز هفته: بارسا ۱-۲ رئال| بخش دوم: باخت مثبت!

کد خبر : 49375  |  زمان ارسال : دوشنبه 16 فروردین 1395

اختصاصی/ شنبه شب، در چارچوب هفته 31 لالیگا بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار بسیار حساس و نزدیک در پایان با نتیجه 2 بر 1 به نفع شاگردان زیدان به پایان رسید.

از مجموعه آنالیز های اختصاصی بارسانیوز، این بار با هم به بررسی این دیدار خواهیم پرداخت و نکات ریز و درشت آنرا مرور خواهیم کرد. پس تا انتها با ما همراه باشید...

برای مطالعه بخش اول کلیک کنید

4) کابوس نیمه دوم 

نیمه اولِ خوب بارسلونا اگر با بی دقتی سوارز و اشتباهات داوری همراه نمی شد ( اعلام کردن آفساید اشتباه در دقیقه 4، نگرفتن خطای راموس روی مسی، آوانتاژ ندادن های داور در چند صحنه حساس و در عوض اعلام خطاهایی که از سرعت بازی می کاست و.... )، شاید نسخه تیم زیدان در همان نیمه اول پیچیده می شد و اکنون انریکه و تاکتیک هایش زبانزد محفل های فوتبالی بود.

 

اما به هر شکل، نیمه اول گلی نداشت تا پیکه در نیمه دوم زننده گل اول بازی باشد. گلی که به نظر می رسید زمینه ساز گل های بعدی بارسلونا شود اما خیلی زود با حرکت انفرادی مارسلو، سانتر بیل، اشتباه پیکه در پرش و در نهایت ضربه قیچی برگردان بنزما کار به تساوی کشیده شد.

همان طور که در بخش اول گفتیم، آبی اناری ها به خواب زمستانی فرو رفتند و در یکی از ضعیف ترین نمایش های فصلشان، اجازه دادند تا رئال جلو بکشد و در نهایت 3 امتیاز این ال کلاسیکو را از چنگ بلوگرانا در بیاورد.

کابوس نیمه دوم تیم انریکه که اوجش را در 20 دقیقه پایانی دیدیم روند شکست ناپذیری های بارسلونا را قطع کرد و شوکی عظیم آن هم درست قبل از دیدار حساس با اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا به بارسایی ها وارد کرد.

5) عملکرد ضعیف براوو، بالاخره وقت تغییر رسیده است؟

در چند هفته ی اخیر در صدر شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا، شایعاتی پیرامون آینده تراشتگن دیده می شود. حتی برخی نشریات مدعی شده اند که مارک فصل بعد را در سیتی و زیر نظر پپ بازی خواهد کرد! اما این دروازه بان جوان آلمانی بار ها اعلام کرده که تنها چیزی که لازم دارد فرصت بیشتر برای درخشش است!

البته وی رقیب قدرتمندی به نام براوو دارد که تصمیم گیری را برای انریکه بسیار سخته کرده و وی را بر سر دو راهی بزرگی قرار داده است. براوو یا تراشتگن؟

شاید براوو از نظر آماری کمی از تراشتگن بهتر عمل کرده باشد و میانگین امتیازی بهتری به ثبت رسانده باشد اما عملکرد این دروازه بان شیلیایی در ال کلاسیکو بر خلاف بازی رفت، بسیار ضعیف بود. فرم بد و عملکرد ضعیف براوو در دیدار شنبه شب، در کنار درخشش های تراشتگن در لیگ قهرمانان این سوال را در ذهن طرفداران به وجود آورد که آیا بالاخره وقت تغییر رسیده است؟

6) روند شکست ناپذیری قطع شد اما..

بیایید منفی نگر نباشیم! درست است که بارسا یک ال کلاسیکوی خانگی را واگذار کرده و نتوانسته از پس رقیب 10 نفره اش بر آید. همچنین با این شکست روند شکست ناپذیری اش متوقف شده و حتی رویای 100 امتیازی شدن هم از دسترس خارج شده است اما آبی اناری ها به این شوک، احتیاج مبرمی داشتند. تیم انریکه به این نیاز داشت تا غرورش شکسته شود و بفهمد که کامل نیست. بفهمد که برای قهرمانی و 3 گانه ی دیگر باید روز به روز بهتر شد و از شکست ها درس گرفت.

 

بارسای شکست ناپذیر ورژن 2016 به این شکست نیاز داشت. شکستی که می تواند موتورِ در آستانه ی خاموشی بارسلونا را روشن کند و جام ها را به نیوکمپ برساند...

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.