پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سالیانس : برای رئال فرش قرمز پهن کردند !

کد خبر : 49846  |  زمان ارسال : جمعه 27 فروردین 1395

اختصاصی / خولیو سالیانس معتقد است برای رئال مادرید تا فینال لیگ قهرمانان فرش قرمز پهن کرده اند !

 

قرعه ی منچستر سیتی و رئال مادرید :

من به پیروزی حقانیت همیشه معتقدام اما به نظر میرسد تمام فرشتگان و ملائک با رئال مادرید متحد هستند . شما حتی قبل از قرعه کشی میدانستید نتیجه ی آن چه است . باید گفت آنها خوش شانس ترین چیز در جهان هستند و به ساده ترین حریفان میخورند . آنها با دو بازی برابر یک رقیب متوسط اروپایی و نه سطح بالا که منچستر سیتی است راهی فینال خواهند شد . همانطور که به رم , وولفسبورگ خوردند و به طور خلاصه بگویم برای آنها فرش قرمز پهن کردند !

 

در این جهان شما باید مانند مادرید خوش شانس باشید تا یک فصل فاجعه بار اینگونه پایان یابد . آنها واقعا نا امید کننده بودند و به نظر میرسید قرار است این تیم شکست خورده باشد . آنها در نیوکمپ پیروز شدند و سپس وولفسبورگ را حذف کردند تا شانس دوباره بیابند و حالا در نیمه نهایی با یک رقیب خوش مزه تر بازی خواهند کرد و بازی برگشت هم در برنابئو است . قطعا پیروز میشود . بله همینطور است .

 

اتلتیکو مادرید وبایرن مونیخ :

مرحله ی نیمه نهایی پیچیده ای است . بایرن پپ گواردیولا یک حریف خطرناک است اما اتلتیکویی ها در دفاع کردن فوق العاده اند . من پیشبینی میکنم بایرن راهی فینال شود .

 

فینال احتمالی ؟

مادرید و بایرن مونیخ در فینال خواهند بود اما دوست دارم فینال را منچستر سیتی و اتلتیکو مادرید برگزار کنند . دوست دارم تیم هایی شانس قهرمانی داشته باشند که هرگز قهرمان نشده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.