پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویا ؛ امیدوارم اتلتیکو فاتح لیگ قهرمانان شود

کد خبر : 50358  |  زمان ارسال : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395

 به گزارش FourFourTwo ، مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید در حال تجربه بهترین فصل خود است. چرا که  این فصل در تمام رقابت ها 16 گل به ثمر رسانده است تا اتلتیکو را در کورس قهرمانی برای لیگ قهرمانان و همچنین لالیگا نگه دارد.

 

اما داوید ویا که تیم مادریدی را به مقصد نیویورک سیتی ترک کرد، درست قبل از این که گریزمان از  سوسیه داد به اتلتیکو بیاید، معتقد است که این بازیکن 25 ساله باید در میان بزرگانی چون رونالدو و مسی در نظر گرفته شود. وقتی که Marca  از  ویا در مورد گریزمان سوال کرد گفت:

 

تیم مادریدی در هفته های اخیر با روی فرم آمدن تورس اوج گرفته است. او 5 گل در هفت بازی اخیر لالیگا زده و یک گل خارج از خانه نیز مقابل بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به ثمر رساند. ویا معتقد است که تورس یک رنسانس فوتبالی را نشان داده است.

 

تورس یک جنگده پیروز است. هر گاه که مردم چیز های نه چندان خوبی در موردش گفته اند، او در زمین پاسخ آنان را داده است. او بازیکن پرادعایی نیست و به همین دلیل من او را دوست دارم. من او را می شناسم. می دانم که چطور کار می کند و از  توانایی های او آگاهم. از فرمی که هم اکنون دارد خوشحالم و امید وارم این وضعیت تا مدتی طولانی همراه وی بماند.

 

ویا در فصلی که فروخته شد با اتلتیکو فاتح لیگ شد و به فینال لیگ قهرمانان رسید. او  کار سیمئونه را برای گسترش توانایی های تیم با ارزش دانست، حتی اگر راهی برای عبور از سد بایرن پیدا نکنند.

 

فصل فوق العاده ای بوده است، شاید شباهت زیادی به سالی که من بودم داشته باشد چراکه دوباره آنها شانس بردن دو جام را دارند. فتح لالیگا دیگر زیاد به آنها بستگی ندارد. بارسا تیم فوق العاده ایست و من مطمئنم که آن ها تمام بازی های باقی مانده را پیروز می شوند. اما همین نظر را در مورد اتلتیکو دارم و امید وارم که لغزشی از سوی بارسا شاهد  باشیم. در لیگ قهرمانان، بایرن حریف بسیار سختی است اما اتلتیکو نیز در بازی های رفت و برگشتی خوب عمل می کند. امید وارم که این فصل قهرمان شویم، اما اگر اینگونه نشد، با مسیری که روی آن قرار داریم فتح لیگ قهرمانان در فصول بعدی دور از دسترس نخواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.