پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دنی آلوز راهی لیگ چین میشود ؟!

کد خبر : 50367  |  زمان ارسال : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395

اختصاصی / باشگاه چینی خواهان به خدمت گرفتن دنی آلوز مدافع برزیلی بارسا است .

 

بارسا نیوز - به نقل از Weloba ، باشگاه گوانگژو چین اعلام کرده است که در بازار تابستانی برای به خدمت گرفتن دنی آلوز مدافع برزیلی بارسلونا اقدام خواهد کرد این در حالی است که لیگ چین در سال گذشته بازیکن های بزرگی را وارد لیگ این کشور کرده است و در تلاش است که فوتبال چین را در آسیا اول کند برخی منابع اعلام کرده اند که چینی ها میخواهند در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو انتقال های بزرگی را انجام دهند باید دید که در آینده چه اتفاقی برای آلوز خواهد افتاد .

 

دنی آلوز در این فصل در اکثر بازی های بارسلونا به میدان رفته است و لوئیز انریکه نشان داده است که اعتماد ویژه ای به این مدافع راست باکلاس برزیلی دارد گفتنی است که آلوز در طول دوران ورزشی خود بیشترین پاس گل را نیز به لئو مسی داده است .

 

صحبت های دنی آلوز در کنفرانس مطبوعاتی در مورد خروج از بارسلونا

 

"من عاشق باشگاه بارسلونا هستم و تا زمانی که وجود من در این تیم موثر باشد در خدمت این تیم هستم ، من دوست دارم بازی در لیگ جزیره را نیز تجربه کنم زیرا بازی در آن لیگ بسیار هیجان انگیز است در هر صورت من در بارسلونا خوشحالم و تا وقتی مستر انریکه به من نیاز داشته باشد من در این باشگاه خواهم ماند البته من عاشق ماجراجویی در فوتبال هستم" .

http://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p3/Barca/Imagenes/2015/05/24/Recortada/img_cordula_20150524-205954_imagenes_md_otras_fuentes_fiesta3-k6W--572x429@MundoDeportivo-Web.jpg

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.