پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه جالب براوو با تلویزیون بارسلونا / شجاع بودم !

کد خبر : 50389  |  زمان ارسال : جمعه 10 اردیبهشت 1395

 

اختصاصی / کلودیو براوو دروازبان بارسلونا در رقابت های لالیگا، در گفت و گویی با تلویزیون رسمی باشگاه بارسلونا، مطالب جالبی را بیان کرد.

 

کلودیو براوو در گفت و گو با تلویزیون رسمی باشگاه بارسلونا بیان کرد: "ما درحال حاضر به خوبی بازی می کنیم و به دنبال چالش های مهم پیش روی خود هستیم. ما آرامیم چون ارزش خود و پتانسیل تیم خودمان را می دانیم. به صورت معمول من سعی می کنم که فوتبالی زندگی کنم. من با فوتبال به صورتی برخورد می کنم که خوشحالم کند تا از آن لذت ببرم نه آن خصلت از فوتبال که ایجاد تنش و یا ایجاد فشار اضافی بکند.

زمانی که ما بازی را از دوران بچگی آغاز کردیم ما دقیقا آن را برای تفریح انجام می دادیم و من سعی می کردم که هر روز از بازی کردن فوتبال لذت باشم."

 


لالیگا

 

ما چند نتیجه ناامید کننده داشتیم و دو نتیجه اخیر فقط اتفاقی بود که ما را از خواب بیدار کند چون درحال حاضر هیچ جایی برای اشتباه نداریم. این به ثبت کلین شیت در دو بازی اخیر به ما کمک کرده است. آن نتایج داستانی متفاوت با سایر بازی ها بود و ما باید به خودمان اطمینان داشته باشیم.

 


تاثیر دروازبانان

 

من دوست ندارم که درخصوص تصمیمات مربیان صحبت کنم و باید درخصوصش حرفه ای باشم. همه ما می دانیم که برای چه در بارسلونا هستیم  و باید بهترین عملکردی را که می توانیم ارایه دهیم به نمایش بگذاریم. هر سه نفر ما که در اینجا هستیم درتلاشیم تا یکدیگر را بهتر کنیم. ما سه دروازبان بسیار بسیار متفاوت داریم. من می خواهم رقابت کنم، بازی کنم و زمانی که نوبت به من می رسد، از فرصتم استفاده کنم. همه بازیکنانی که بازی نمی کنند نیز باید این کار را انجام دهند و ما به خوبی این را می دانیم.

دروازبانی فقط درمورد سیو کردن توپ ها نیست چون شما باید در کار با پا نیز خوب باشید و موقعیت خود را نیز درون دروازه به خوبی بدانید و باید برای خود اعتماد به نفس ایجاد کنید. شما به عنوان دروازبان ممکن است که تنها دو یا سه موقعیت جهت انجام واکنش داشته باشید که باید به خوبی از پس آن برآیید چون این موقعیت ها می تواند همه چیز را متفاوت کند. من همیشه سعی می کنم که به صورت جدی درون زمین کار کنم.

زمانی که جوان بودم بیرون از چارچوب دروازه نیز بازی می کردم اما احساس راحتی در کار با توپ نداشتم و هیچ کس دیگری نیز نمی خواست درون دروازه بایستد. من شجاع بودم، از توپ نمی ترسیدم و یک رهبر درون دروازه بودم. بنابراین همیشه دوست داشتم که یک پیراهن رنگی به عنوان دروازبان بر تن کنم." 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.