پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه پیکه با مارکا / حرفی برای گفتن ندارم !

کد خبر : 50403  |  زمان ارسال : جمعه 10 اردیبهشت 1395

 

اختصاصی / در ادامه، به بخش های دیگری از مصاحبه مارکا با جرارد پیکه پرداخته شده است.

 

دوجام برای شما در این فصل وجود دارد و با وجود این دو جامف هدف شما در این فصل چیست؟

 

ما نتایج نتایجی بسیار خوبی داشته ایم، امتیاز زیادی کسب کرده ایم و هنوز هم اگر بخواهیم، می توانیم دو جام را کسب کنیم، چهار بازی رسمی دیگر تا انتهای فصل درپیش داریم و هدف ما این است که در پایان فصل این دو جام را به دست آوریم.

 

آیا اعتماد به نفس به تیم بازگشته است؟

 

بله، بازی ما بهتر شده است. ما در مدتی دچار اشتباه شدیم و نتایج علیه ما ثبت شد اما می دانم که ما واقعا آنقدری ضعیف بازی نکرده بودیم که مستحق آن نتایج بوده باشیم. 

 

اگر رئال قهرمان لیگ قهرمانان شود، ارزشش از دو جام شما بیشتر خواهد بود؟

 

این دو جام هدف ماست و کسب آن دستاوردهای زیادی برای ما خواهد داشت. چهار بازی تا انتهای فصل در مقابل تیم های دشوار باقی مانده است اما کسب دو جامی که برای ما وجود دارد، هدف تیم ماست و ما هر سال تصمیم داریم که دو جام را به دست آوریم. 

 

فشار بازی های لیگ قهرمانان روی رئال مادرید و اتلتیکو، کار را برای قهرمانی شما در لالیگا راحت تر می کند؟

 

بعضی از مردم می گویند که بازی کردن در هر سه روز یکبار بهتر است و بعضی دیگر نیز بر این باور هستند که داشتن فرصتی برای استراحت به تیم کمک خواهد کرد. چیزی که اغلب ذکر نمی شود این سوال درخصوص تمایل برای کسب قهرمانی ها می باشد، یعنی تمایل برای به دست اوردن همه چیز از دقیقه اول تا دقیقه نود. ما برای قهرمانی تنها باید بر روی خودمان تکیه کنیم.

 

نظرت درخصوص دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان چیست؟

 

در بازی اول (رئال مادرید و منچسترسیتی)، هر دو تیم بسیار کسل کننده بازی کردند و به نظر می رسید که به دنبال همان نتیجه تساوی بدون گل بودند اما بازی دوم جذاب تر بود و هر دو تیم کیفیت بالایی را نشان دادند و اتلتیکو در همان 15 دقیقه ابتدایی نتیجه ای را که می خواست به دست آورد.

 

تو با آربلوآ شام خوردی؟ این کار مشکل ساز نمی شود؟

 

این مسئله نمی تواند مشکل ساز باشد چون من چندین بار با او شام خورده ام. نمی دانم چه بگویم اما این درخصوص ورزش نیست و اجازه دهید درمورد فوتبال صحبت کنیم.

 


بسیار خوب، بهترین بازی تو در چند وقت اخیر، در نیمه اول دیدار مقابل والنسیا بود هرچند که بازی را واگذار کردید. درخصوص این بازی چه نظری داری؟

 

ما مقابل والنسیا به خوبی بازی کردیم اما برنده نشدیم و پس از ان مقابل خیخون خیلی خوب بازی نکردیم ولی 6-0 پیروز شدیم. فوتبال همین است و می دانیم که چگونه رفتار می کند.

 

پیش از بازی با بتیس، آدان دروازبان این تیم و سابق رئال مادرید، عنوان کرد که قصد دارند به گونه ای بازی کنند که بارسلونا عنوان قهرمانی را از دست بدهد، چه نظری در این خصوص داری؟

 

من حرفی برای گفتن ندارم. من تصور می کنم که او با این حرف قصد ضربه زدن به ما را دارد چون مشخصا او برای بتیس یعنی بهترین تیم مورد علاقه اش بازی خواهد کرد.

 

آیا احساس اذیت شدن در بارسلونا می کنی؟

 

نه چون وضعیتم در بارسلونا همواره به همین صورت بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.