پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی وضعیت لالیگا پیش از سه دیدار پایانی

کد خبر : 50427  |  زمان ارسال : شنبه 11 اردیبهشت 1395

 

اختصاصی / در ادامه قصد داریم تا وضعیت قهرمانی لالیگا را در سه هفته پایانی بررسی نماییم.


پس از به ثمر رساندن 14 گل در دو دیدار اخیر بارسلونا همچنان با 82 امتیاز در صدر لالیگا باقی مانده است درحالی که اتلتیکو همین امتیاز را دارد و رئال مادرید نیز با یک امتیاز کمتر در جایگاه سوم قرار دارد و با توجه به سه دیدار باقی مانده، ضربان قلب برای این سه تیم و هواداران آن ها تندتر شده به صورتی که در ادامه به بررسی هیجان موجود در لالیگا خواهیم پراخت.

 


سرنوشت در دستان بارسا

 

مهم ترین فاکتور این است که همه چیز در دستان بارسلونا قرار دارد و این بدین معناست که تا زمانی که بارسلونا هر سه دیدار خود را پیروز باشد، قهرمانی بدون هیچ بررسی در اختیار بارسلونا قرار خواهد گرفت و بدون توجه به سایر نتایج قهرمان لالیگا خواهند شد اما به این معنی که آبی اناری ها حق هیچگونه اشتباه و تزلزلی نخواهند داشت.

 

هم اکنون وضعیت لیگ به صورتی است که هر یک از این سه تیم تنها یک رقیب را برای دلخوش کردن به تزلزل آن درپیش ندارند. مثلا رئال مادرید به خوبی می داند که در صورت لغزش هر یک از دو تیم بارسا و اتلتیکو مادرید، هنوز هم یک سد دیگر برای کسب قهرمانی وجود خواهد داشت و باید منتظر لغزش هر دو تیم باشند.

 


قانون برابری امتیازات

 

Laliga Table

 

در صورت برابری امتیازات در لالیگا، قانون بازی های رودرو، این امکان را برای قهرمانی بارسلونا با توجه به پیروزی رفت و برگشت مقابل اتلتیکو و برتری 4-0 مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو علارغم شکست 2-1 در نیوکمپ فراهم می آورد.

 


حواس پرتی اروپا

 


قطعا بارسلونا دوست می داشت تا هنوز هم در رقابت های لیگ قهرمانان حاضر باشد اما واقعیت غم انگیز حذف آبی اناری ها مقابل اتلتیکو مادرید با اشتباه داوری بود. اما از طرفی دیگر هم اکنون این امکان فراهم امده است تا بارسلونا از تمرکز بالایی برای فتح لالیگا نسبت به هر دو تیم شهر مادرید برخوردار باشد چون رئال و اتلتیکو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر می باشند و اولویت اصلی آن ها این تورنومنت می باشد.

 

اتلتیکو مقابل بایرن مونیخ در ویسنته کالدرون با برتری 1-0 قاعدتا همچنان کار دشواری را در آلیانز آره نا در پیش خواهد داشت و رئال مادرید نیز بازی سختی را با توجه به تساوی بدون گل در استادیوم اتحاد در پیش دارد که باعث می شود هر دو تیم در بازی های هفته جاری، بااحتیاط برای بازی های برگشت مرحله نیمه نهایی حاضر شوند.

 


وضعیت بازی های داخل و خارج از خانه

 

BARCA V REAL V ATLETICO GAMES

 

در میان سه تیم بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو، تنها اتلتیکو دو بازی داخل خانه در پیش دارد و بارسلونا و رئال مادرید هر کدام یک دیدار داخل خانه دارند که مطابق جدول مشخص می باشد.


هم اکنون بازی های در پیش رو بازی های دشواری هستند چون رقیبان هر سه تیم در حال تلاش برای بقا خواهند بود و در این بین اتلتیکو با درپیش داشتن دو حریف به نام های رایو و لوانته در معرض سقوط بیشتر دچار مشکل خواهد شد به اضافه اینکه سرمربی خود را نیز برای سه دیدار انتهایی فصل درپیش نخواهد داشت. همچنین رقیب دیگر اتلتیکو یعنی سلتاویگو در رقابت با تیم های اتلتیک بیلبائو و سویا برای کسب سهمیه لیگ اروپا حضور دارد.

 

اما رئال مادرید خوش شانس تر است چون هر دو تیم رئال سوسیه داد و والنسیا با خیال آسوده ای در سه دیدار انتهایی فصل بازی خواهند کرد و دپورتیوو نیز با 39 امتیاز و اختلافی 7 امتیازی با منطقه سقوط، به هیچ وجه در معرض خطر جدی نمی باشد و بنابراین، رئال مادرید بازی های آسانتری از لحاظ حساسیت در پیش خواهد داشت.

 

Laliga Table


اما نوبت به بارسلونا می رسد که در اولین گام از سه دیدار انتهایی فصل، رئال بتیس را درپیش خواهد داشت که به نظر نمی رسد انگیزه خاصی برای ادامه فصل داشته باشد چون با 41 امتیاز نه برای کسب سهمیه اروپایی می جنگند و نه خطر سقوط را احساس می کنند اما گرانادا که هم اکنون با 33 امتیاز تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد، قطعا در هفته پایانی دردسرساز خواهد شد از این نظر که همه تلاش خود را برای بقا انجام خواهند داد.

 

دیگر رقیب بارسلونا یعنی اسپانیول در هفته ماقبل پایانی نیز با 37 امتیاز خط سقوط را احساس می کند هرچند که ممکن است با پیروزی در هفته جاری مقابل سویا، خیال خود را بابت بقا راحت نمایند اما درپیش بودن دربی کاتالونیا، حسساسیت خاص خود را خواهد داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.