پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واقعیت نیمه دوم بهتر بارسلونا در لالیگا !

کد خبر : 50530  |  زمان ارسال : دوشنبه 13 اردیبهشت 1395

 

اختصاصی / بارسلونا در دیدار مقابل رئال بتیس پس ازارایه یک بازی نامناسب در نیمه نخست، موفق شد تا سه امتیاز ارزشمند بازی را در نیمه دوم به دست آورد.

 

بارسلونا در نیمه اول دیدار مقابل رئال بتیس هواداران خود را بابت احتمال کسب نکردن سه امتیاز بازی باتوجه به پیروزی هر دو تیم شهر مادرید پیش از آغاز دیدار خود، نگران کرده بود و بازی آرام آبی اناری ها در نیمه اول، بیانگر واقعیتی تکراری در فصل جاری می باشد که در ادامه به ان خواهیم پرداخت.

 

واقعیت این است که بارسایی ها در نیمه دوم بازی های خود بهتر هستند. یکی از این واقعیت ها این می باشد که بارسلونا در زمانی که نیاز به کسب نتیجه داشته باشد قادر است تا گام رو به جلو در ارایه بازی بهتر را بردارد و این بازی بهتر دقیقا با همان بازیکنانی اعمال می شود که درنیمه اول نیز درون زمین حضور داشته اند که بیانگر بی میل بودن انریکه برای ایجاد تغییرات در تفکراتش می باشد.

 

اما با این حال بازهم درک عملکرد ضعیف تیم انریکه در نیمه نخست به ویژه در بازی های اخیر دشوار می گردد. به عنوان مثال در دیدار مقابل سویا، تیمی که قصد قهرمان شدن دارد نمی تواند فقط به 45 دقیقه نیمه دوم اکتفا نماید و در دیدار مقابل بتیس نیز چهره واقعی خود را پس از اخراج وسترمن نشان دادند و همچنین روی اشتباه بد آدان و مدافع حریف به گل دست یافتند و در نیمه دوم این احساس وجود داشت که بارسایی ها دست به آب و آتش زده اند تا بازی را پیروز شوند.

 

در برابر والنسیا، بارسایی ها پس از دریافت دو گل در نیمه اول، موفق شدند تا توسط لیونل مسی در نیمه دوم اختلاف را به یک گل کاهش دهند و حتی می توانستند پیروز بازی باشند. در برابر دیپورتیوو لاکرونیا نیز بارسلونا عملکرد فوق العاده تری در نیمه دوم داشت. دو گل و شش شوت در نیمه اول در مقایسه با 6 گل و 11 شوت نیمه دوم بیانگر نمایش متفاوت بارسلونا در دو نیمه بازی می باشد. در دیدار مقابل خیخون نیز همانگونه بود و شاگردان انریکه پس از برتری 1-0 در نیمه نخست درنهایت با به ثمر رساندن 5 گل درنیمه دوم، برتری 6-0 را رقم زدند باتوجه به شش شوت در نیمه اول و 15 شوت در نیمه دوم، مسلما بازی بهتر بارسا را در نیمه دوم نمایان می کند.

 

در مقابل رئال بتیس نیز همین مسئله تکرار شد و درحالی که تنها موقعیت های بارسلونا در نیمه اول تنها توسط ضربات اینیستا و نیمار ایجاد شد، شاگردان انریکه در نیمه دوم فرصت های به مراتب بیشتری با به ثمر رساندن دو گل ایجاد کردند و درصد مالکیت بالای بارسلونا که پس از دقیقه 70 به بیش از 70 درصد رسید، بابت مالکیت بالای توپ آبی اناری ها در نیمه دوم رقم خورد هرچند که اخراج وسترمان هم بی تاثیر نبود.

 

63 درصد گل ها در نیمه دوم

 

از 104 گل بارسلونا در لالیگا، 39 گل در نیمه نخست و 65 گل در نیمه دوم به ثمر رسیده است و این یعنی 63 درصد گل ها پس از استراحت بین دو نیمه به دست امده است. بارسلونا بین دقایق 45 تا 60 بهترین زمان بازی را از لحاظ گلزنی سپری کرده است چون در این 15 دقیقه آن ها 26 گل را به ثمر رسانده اند که 4 گل بیشتر از دقایق 75 تا انتهای بازی می باشد.

 

از سوی دیگر، در 15 دقیقه ابتدایی بازی بارسایی ها با به ثمر رساندن 10 گل، عملکرد بدتری نسبت به پنج تایم 15 دقیقه ای دیگر دارند. از لحاظ گل های دریافتی با دریافت 13 گل در نیمه نخست و 16 گل در نیمه دوم تقریبا برابر بوده اند و در 15 دقیقه پایانی بازی با دریافت 7 گل بیشترین تعداد گل را دریافت کرده اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.