پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : صحبت های خشمگینانه انریکه به بازیکنان در بین دو نیمه بازی برابر بتیس !

کد خبر : 50539  |  زمان ارسال : دوشنبه 13 اردیبهشت 1395

اختصاصی / اسپورت گزارش می دهد که لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا در بازی برابر بتیس با سخنان خشمگینانه اش باعث ایجاد شور و انگیزه در بازیکنان بارسلونا شده است.

 

سرمربی بارسلونا در بین دو نیمه ، در رختکن ورزشگاه ویامارین با سختنان تند خود از عملکرد بسیار بد شاگردانش در نیمه اول انتقاد کرد.

 

لوئیز انریکه مارتینز سرمربی بارسلونا پس از پایان بازی در نیمه اول ، لالیگا را با تساوی 0-0 نیمه اولو برد دو تیم مادریدی از دست رفته می دید.او وقتی این وضعیت را دید ، با بیش ترین خشمش با بازیکنان بارسلونا به صحبت پرداخت و مردان خود را برای کسب 3 امتیاز تشویق کرد.

 

او به تیمش خاطر نشان کرد که با این روش بازی و ایجاد چند موقعیت نصفه و نیمه باید لالیگا را از دست رفته بدانند.اسپورت می گوید که انریکه در بین دو نیمه با بیان جملاتی همچون "بیدار شوید" یا "ما در حال از دست دادن لالیگا هستیم" باعث ایجاد انگیزه مضاعف در بازیکنان بارسلونا شده است.

 

تیم پیام او را درک کرد و از آن روند بد خودش بیرون آمد.راکتیچ در دقیقه 50 و سوارز در اواخر بازی کار را تمام کردند تا کاتالان ها دوباره به صدر بازگردند.لوچو نیز بعد از بازی و در کنفرانس خبری بازیکنانش را ستایش کرد که این می تواند نشانه ای برای راضی بودن لوچو از شاگردانش باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.