سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: نظر جالب کارشناس اسکای درخصوص بارسا

کد خبر : 50543  |  زمان ارسال : دوشنبه 13 اردیبهشت 1395

 

اختصاصی / گیلیم بالاگ کارشناس اسکای در ستون هفتگی خود درخصوص رقابت حساس در لالیگا نوشت که بارسلونا هنوز هم به حرکات لیونل مسی وابسته است.

 

کارشناس اسکای درخصوص رقابت نزدیک سه تیم بارسلونا، اتلتیکو و رئال مادرید بر سر کسب عنوان قهرمانی لالیگا نوشت: "هرگز در تاریخ 20 تیمی بودن لالیگا رقابت تا این حد نزدیک نبوده است و پیش از این هرگز چنین وضعیتی رخ نداده است که سه تیم با یکدیگر در موقعیتی شبیه به این در رقابت باشند. آن ها سه باشگاه موفق اسپانیا هستند اما هرگز خود را در چنین وضعیتی ندیده بودند و این فوق العادست.

 

مربیان به ما می گویند که بهترین راه برای برنده شدن بازی ارایه فوتبال خوب است اما در چند هفته گذشته کاملا روشن است که آن ها به فکر اطمینان از پیروزی در بازی های خود هستند نه به ارایه بازی زیبا، به ویژه بارسلونا و همچنین اتلتیکو و رئال مادرید نیز اینگونه بازی می کنند. 

 

اگر شما بخواهید به سه دیدار این سه تیم در هفته اخیر، به بهترین دیدار رای دهید، بهترین دیدار بابت بعضی از بخش های بازی ، دیداررئال مادرید بود اما به صورت کلی هر سه تیم واقعا با توپ بد کار کردند. بارسلونا در بازی های خود نگرش عجیب و غریبی به نمایش گذاشته است چونکه اگر بازی آن ها را بنگرید به نظر نمی رسد که به مانند تیم هایی بازی می کنند که برای قهرمانی در تلاش می باشند و اینگونه درک می شود که در ارایه فوتبال عادی خود می ترسند.

 

بارسا هم اکنون تیمی است که آرام بازی می کند، بازیکنان با توپ حرکت نمی کنند و پاس های بلند زیادی وجود دارد و به جای پاس در عمق و به فضاهاف پاس های مورب داده می شود. هیچ کدام نمی توانند بازیکن مقابل خود را از پیش رو بردارند و علارغم اینکه مسی چند بار این کار را مقابل بتیس انجام داد، اما نیمار قادر به انجامش نبود و هیچ بازیکنی هم روی نیمکت حضور نداشت. آن ها کسی را در دسترس ندارند که با ورود به زمین تفاوت ایجاد کند و درحال حاضر حتی براوو نیز مصدوم شده است.

 

بنابراین بارسلونا هنوز هم به حرکات مسی وابسته است و روی گل دوم مقابل بتیس درحالی که او قدم می زد، متوجه فضایی برای ارسال توپ به سوارز شد، شرح ایده آلی از این وضعیت است."  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.