پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: راز جالب گل های ابتدایی بازی توسط راکیتیچ

کد خبر : 50564  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 اردیبهشت 1395

اختصاصی / در ادامه عملکرد ایوان راکیتیچ در فصل جاری در تیم بارسلونا بررسی شده است.

 

پس از پیوستن از سویا به بارسلونا در تابستان دو فصل گذشته، هافبک کروات بارسلونا به یکی از بازیکنان اصلی تیم انریکه تبدیل شد و جای خود را در ترکیب آبی اناری ها تثبیت نمود. راکیتیچ به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی انریکه در فصل جاری نیز باتوجه به ششمین بازیکنی که بیشترین بازی را در فصل جاری انجام داده است، نشان داد که بازهم بازیکن کلیدی تیمش می باشد.

 

در فصل جاری، تنها لوئیس سوارز، نیمار، بوسکتس، ماسکرانو و لیونل مسی، تعداد دقایق بیشتری نسبت به راکیتیچ برای انجام بازی به دست اوردند. راکیتیچ نه تنها کلید بازی بارسا در خط هافبک می باشد بلکه در کارهای تهاجمی نیز خودنمایی می کند به صورتی که موفق شد در دیدار مقابل بتیس در شب پیروزی 2-0 بارسلونا در بنیتو ویلامارین گل ارزشمند اول را به ثمر برساند تا راه برای گل دوم سوارز آسان تر گردد.

 

این اولین بار نبود که راکیتیچ قادر به راه اندازی بارسلونا برای کسب پیروزی با به ثمر رساندن گل اول بازی شده باشد چون او هم اکنون در لیست بهترین گلزنان تیمش نیز با 9 گل زده در فصل جاری قرار دارد و از زمان پیوستنش به بارسلونا در دو تابستان گذشته، موفق شده است تا 9 مرتبه گل اول تیمش را به ثمر برساند اما این 9 گل او رازی جالب دارد.

 

با بررسی 9 دیداری که راکیتیچ گل اول را به ثمر رسانده استف متوجه می شویم که بارسلونا هرگز شکست نخورده و تنها یک تساوی در جریان تساوی 2-2 مقابل ویارئال ثبت شده است و در بقیه بازی ها، پاقدم راکیتیچ برای آبی اناری ها خوش یمن بوده است.  

 

یکی از این گل های حساس او، به دیدار فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته مقابل یوونتوس باز می گردد که درنهایت بارسلونا با برتری 3-1 به قهرمانی دست یافت.

 

جدول زیر، نشانگر 9 گل راکیتیچ از زمان پیوستنش به بارسلوناست که او گل اول را به ثمر رسانده است.

ivan rakitic first goals at barcelona

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.