پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیست مدافعین مرکزی مورد علاقه لوئیز انریکه

کد خبر : 50588  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 اردیبهشت 1395

آبی اناری پوشان بارسلونا در این فصل  از 58 مسابقه 51 گل دریافت کرده اند و این تحت هیچ شرایط آمار خوبی از نظر سرمربی این تیم، لوئیز انریکه نیست. بر همین اساس انریکه تمایل دارد جهت تقویت خط دفاعی تیمش و رقابت میان جرارد پیکه و خاویر ماسکرانو بودجه ای تا سقف 50 میلیون یورو را برای خرید یکی از سه مدافع مورد علاقه اش اختصاص دهد.

 

به گزارش Weloba و به نقل از Tv3، شماره یک و اصلی ترین هدف که پیش تر هم براساس برخی منابع ادعا می شد آیمریک لاپورته مدافع 21 ساله و فرانسوی بیلبائو است. مدافعی با بند خروج 50 میلیون یورویی که بارسلونا جهت امضای قرارداد با وی باید دیگر مشتری این بازیکن یعنی منچسترسیتی و پپ گواردیولا را شکست دهد.

 

گزینه بعدی مارکینیوش، شاگرد سابق لوئیز انریکه در آ اس رم است. این مدافع 21 ساله پاریسن ژرمن براساس تصمیمات لوران بلان همواره پشت داوید لوئیز و تیاگو سیلوا قرار می گرفته با این حال وی با انجام بیش از 30 بازی در این فصل و اهدافی بیشتر سعی دارد تابستان پاریس را ترک کند. مارکینیوش در روز های اخیر در اسپانیا مشاهده شده و پس از بارسلونا چلسی قصد خرید او را دارد.

 

مدافع با تجربه و اسبق بیلبائو خاوی مارتینز آخرین نفر از لیست انریکه است. مارتینز 27 ساله در حال حاضر در بایرن مونیخ توپ می زند و با اینکه پپ از او در چند سال گذشته مدافع میانی ساخته اما این بازیکن اسپانیایی تخصص اصلی اش بازی در پست هافبک دفاعی است. بارسلونا برای خرید مارتینز باید به تفکرات مربی آینده بایرن یعنی آنجلوتی نگاه کند که آیا این مربی ایتالیایی در برنامه هایش روی خاوی حساب خواهد کرد یا خیر.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.