پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مویس: سوارز باارزش ترین بازیکن بارسا است

کد خبر : 51159  |  زمان ارسال : یکشنبه 26 اردیبهشت 1395

 

اختصاصی / دیوید مویس در گفت و گو با اسکای اسپورتس، سوارز را بالاتر از مسی و نیمار باارزش ترین بازیکن فصل بارسلونا نامید.

 

سوارز که با هت تریک خود در مقابل گرانادا علارغم ثبت قهرمانی 24 آبی اناری ها در لالیگا، تعداد گل های خود را در لالیگا به عدد 40 رساند تا جایزه پیچیچی یعنی بهترین گلزن لالیگا را تصاحب کرده باشد، حال با رساندن تعداد گل های فصل خود به عدد 59 ، باوجود بازی باقی مانده در فینال کوپا دل ری، این شانس را دارد تا در راه کسب جایزه کفش طلای اروپا به تعداد گل های خود بیافزاید و به همین دلایل، مویس او را باارزش ترین بازیکن بارسلونا دانست.

 

مویس بیان کرد: "او باارزش ترین بازیکن است. ما هم اکنون نام مسی را به اندازه سوارز نام می بریم. او پیشرفت خود را حفظ کرده است و در هر باشگاهی که بود نیز بهتر می شد و پیشرفت می کرد.

 

زمانی که شما به باشگاهی بزرگ ملحق می شوید من فکر می کنم که بازیکنان می خواهند شما را امتحان کنند. به این صورت که آن ها می گویند "بیا، اگر تو برای ما بازی می کنی، باید به ما نشان دهی که چه کاری می توانی انجام دهی.گ من فکر می کنم سوارز قطعا این کار را انجام داده است.

 

او بابت گل هایش، حرکاتش و نگرشش درون محوطه جریمه فوق العاده بود و من فکر می کنم که این تفاوت ایجاد کرد. بازیکنان بزرگ هنگامی که نیاز باشد، در بازی برمی خیزند و عملکرد خوب خود را به نمایش می گذارند و لوئیس نیز در تمام بازی ها درخشان بود به ویژه اخیرا که بارسلونایی ها به او نیاز داشتند.

 

او امروز هم در چنین موقعیتی بود و در تمامی جوانب فوق العاده عمل کرد."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.