پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه: بازیکنانم می دانند که چگونه بر سختی ها غلبه کنند

کد خبر : 51528  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 خرداد 1395

اختصاصی / لوئیس انریکه سرمربی آبی اناری ها پس از قهرمانی دلچسب در کوپا دل ری، آن را پایانی خوش و جذاب برای فصل 2015/16 دانست.

 

بارسلونا شب گذشته درحالی توانست با برتری 2-0 با گل های آلبا و نیمار از سد سویا در فینال کوپا دل ری بگذرد، که ماسکرانو را در نیمه اول بازی اخراج شده دید اما با دفاعی منطقی و اخراج شدن بانگا از سویا، با کشیده شدن بازی به وقت های اضافه، قهرمانی را قبل از ضربات پنالتی تثبیت کرد.

 

درخصوص قهرمانی

 

این قهرمانی یک پایان دیدنی و جذاب برای این فصل بود. نه فقط بابت پیروزی های بازی های آخر لیگ بلکه بابت چگونگی فتح بازی فینال چون کار با یک بازیکن کمتر بسیار دشوار شده بود. ما عالی و منطقی بازی کردیم و عملکرد دفاعی خود را نیز بهبود بخشیدیم.

 

درخصوص فصل سپری شده

 

فصلی که سپری کردیم تنها می تواند فصلی مثبت قلمداد گردد چون 4 عنوان از 6 عنوان قهرمانی را فتح کردیم. بهترین قسمت از فصل، قسمت فتح جام های قهرمانی است و بدترین آن، مصدومیت های بازیکنان چون مصدومیت ها همواره لحظات دشواری را برای تیم ایجاد می کند. این فصل، راحت تر از فصل اول حضورم در بارسا بود. اولین فصل برایم خاص بود. در فصل دوم، پویایی تیم مطلوب تر، و عملکرد تیم مثبت تر و آرام تر بود. ما یک رقابت دیگر برای فتح مجددا تمامی عناوین قهرمانی داشتیم اما متاسفانه امکان پذیر نشد.

 

دو عنوان پیاپی کوپا دل ری

 

برنده شدن آن در دو سال پیاپی دشوار است و اگر همه چیز به خوبی پیش برود ما برای سومین سال پیاپی نیز آن را فتح خواهیم کرد.

 

عملکرد تیم

 

این تیم احتمالا نمی تواند شخصیت و ویژگی های بیشتر از آنچه را که تا هم اکنون به نمایش گذاشته است را ارائه دهد. زمانی که 10 نفره شدیم، بازی کاملا به مسیری متفاوت رفت. بازیکنانم بازی بزرگی ارائه دادند و درنهایت سزاوار قهرمانی بودیم. تیم مجبور به اثبات چیزی نبود. آن ها پیروزی های خود را به سرمربیان متفاوت حفظ کرده اند. آن ها از کارهایی که تاکنون انجام داده اند خوشحالند. آن ها می دانند که چگونه بر سختی ها غلبه کنند.

 

تیم برای بازی با 10 نفر امادگی داشت؟

 

معمولا قبل از آغاز بازی ها امکان اخراج شدن و بازی با یک بازیکن کمتر درنظر گرفته می شود اما برای این بازی ما واقعا این احتمال را درنظر نگرفته بودیم. اخراج ماسکرانو مدتی قبل از استراحت بین دو نیمه رخ داد و پس از آن بوسکتس را به پست مدافع میانی فرستادیم و با دو هافبک و دو مهاجم بازی کردیم. در بین دو نیمه ما روی گل زدن تصمیم گرفتیم و ریسک کردیم. تصمیم های ما نتیجه داد. تغییرات به تیم انرژی داد و کمک های جرمی و رافا برای ما کلیدی بود.

 

کارت قرمز ماسکرانو

 

در صحنه اخراج ماسکرانو من مبارزه و برخورد را بین هر دو بازیکن دیدم. داور باید در عرض چند ثانیه تصمیم می گرفت و این کار را دشوار می کند و او باید درخصوص صحنه تصمیم می گرفت. در رابطه با بانگا نیز همین طور بود. فوتبال بازی اشتباهات است و بازی هایی وجود دارند که قضاوت را برای داور دشوار می کنند.

 

تاثیر متیو

 

زمانی که ما جرمی را جذب کردیم، می دانستیم که چه بازیکنی را به خدمت گرفته ایم. او به عنوان مدافع کناری بازی می کند اما می تواند در دفاع مرکزی نیز بازی کند. او در لحظه دشواری به زمین آمد و کلید ما در کنترل بازی هوایی بود تا حملات ناشی از توپ های ارسالی سویا را متوقف کند." 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.