پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژرمی متئو ؛ شب باور نکردنی را پشت سر گذاشتیم

کد خبر : 51547  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 خرداد 1395

اختصاصی / شب گذشته بارسلونا موفق شد با نتیجه 0-2 سویا را شکست دهد .

 

بارسا نیوز - بارسلونا و سویا شب گذشته در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید فینال کوپا دل ری را برگزار کردند در نیمه اول این بازی داور مسابقه خاویر ماسکرانو را اخراج کرد و بارسلونا مدت زمان زیادی را 10 نفره ادامه داد اما در نهایت با یک نمایش عالی بارسا قهرمان شد .

 

من تونستم برای تیمم مفید باشم ؟

سرمربی بهم گفت که من خیلی خوب بازی کردم ، حرف لوئیز انریکه منو خیلی خوشحال کرد در هر شرایط مهم ترین مسئله موفقیت تیم است من خوشحالم که تونستم برای بارسلونا موثر باشم ما شب فوق العاده ای رو با قهرمانی پشت سر گذاشتیم این شب هیچوقت فراموش نمیشود .

 

اخراج ماسکرانو درست بود ؟

من نمیخوام در مورد داوری صحبت کنم ، اما احساس میکنم که گامیرو خودشو خیلی عقب تا ماسکرانو پیراهنشو بگیره اما این موضوع اصلا دیگ اهمیت نداره چون ما قهرمان کوپا دل ری شدیم فتح 2 گانه خیلی شیرین بود .

 

حضور من در یورو 2016 ؟

آروزی من پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورم در رقابت های یورو 2016 است ، فرانسه بازیکنان جوانی دارد که میتوانند در این یورو عملکرد فوق العاده ای داشته باشند میخواهم در لباس فرانسه بهترین نمایش را داشته باشم .

 

قبل از ورود من به زمین ماسکرانو به من چی گفت ؟

خاویر ماسکرانو بهم گفت که ازت میخواهم با قدرت و خیلی سریع بری تو زمین و به جرارد پیکه و سایر بازیکنان کمک کنی من خیلی خوشحالم که تونستم برای بهترین تیم جهان در این بازی مفید باشم باید بگم که حتی قهرمانی هم جلوی مارا نخواهد گرفت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.