پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

متن تشکر بارتومئو از هواداران و اعضای باشگاه بارسلونا

کد خبر : 51595  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 خرداد 1395

اختصاصی / پس از به پایان رسیدن فصل موفقیت آمیز 2015/16 باشگاه بارسلونا، ریاست باشگاه، پیامی را به هواداران و اعضای باشگاه در وب سایت رسمی بارسلونا منتشر نمود.

 

بارتومئو که بابت فتح قهرمانی های لالیگا و کوپا دل ری و همچنین سوپر کاپ اروپا و جام باشگاه های جهان از عملکرد تی رضایت داشت، در پیامی نوشت:

 

فصل با رضایت مندی بابت به پایان رسیدن با کسب هفتمین دبل تاریخ باشگاه بارسلونا به پایان رسید. همچنین با توجه به فتح لالیگا و کوپا دل ری، لیست افتخارات باشگاه در فصل 2015/16 از فتح دو جام سوپر کاپ اروپا و جام باشگاه های جهان نیز خبر می دهد. چهار جام بزرگی که هیچ تیم دیگری موفق به فتح آن در این فصل نشده است.

 

در دوره ای چند ساله، زمانی که کتاب تاریخ باشگاه ورق بخورد و بازبینی شود، آمارها نشان خواهند داد که این فصل یکی از بزرگ ترین فصل های تاریخ باشگاه بارسلونا بوده است. جام های قهرمانی مهم هستند اما همه چیز نیستند. ما یک بار دیگر دیدم که بارسلونا باشگاهی متفاوت و منحصر به فرد و بهترین باشگاه جهان است.

 

ما نشان دادیم که همه با هم به عنوان اعضای باشگاه و هواداران یک تیم هستیم و باشگاهی هستیم که در لحظات دشوار می دانیم که چگونه به خودمان توجه کنیم و بها بدهیم، از معروف ترین شخص باشگاه مانند یوهان کرایوف تا کسانی که بی سر و صدا برای باشگاه در پشت پرده برای چند دهه به مانند مانل ویچ کار کرده اند.

 

ما نشان داده ایم که صرف نظر از وقایع اطراف باشگاه نظیر تحریم ممنوعیت نقل و انتقالاتی فیفا و حملات مردم در بخش های اجتماعی به بارسلونا، بارسا به عنوان باشگاهی که در مسیر رو به جلو تنها به نظر می رسد، می تواند به رقابت بپردازد و فاتح جام ها گردد. ما نشان دادیم که بارسلونا تنها باشگاه در جهان است که به اعضای خود متعلق می باشد، به طرفدارانی که فوق العاده هستند. من می خواهم که از طرفداران و به ویژه از همه اعضای باشگاه، بابت حمایتشان از تیم و به ویژه حمایت از تیم در لحظات دشوار تشکر و قدر دانی کنم.

 

باتوجه به بخش ناراحت کننده از فصل بابت محرومیت ورود پرچم کاتالونیا من می خواهم که جملاتی که برای مدیران سویا و فدراسیون فوتبال اسپانیا در شام قبل از فینال کوپا دل ری بیان کردم را در اینجا نیز به اشتراک بگذارم:

 

"من در مورد دلیل تصمیم شما چیزی نمی دانم اما از نظر من، این تصمیم احساسی و رقت انگیز به نظر می رسد به صورتی که یک حق جهانی به نام آزادی بیان را که ما در دوران جوانی به دفاع از آن پرداختیم و هم اکنون نیز در قرن 21 ادامه دار است را صلب می کند.  با توجه به برگزاری این جشنواره فوتبالی، ما دیده ایم که مردم چگونه از درگیری های جهان ورزش که مایل به ایجاد نبرد بر سر پرچم به جای ترویج روح ورزش هستند فاصله می گیرند.

 

به من اجازه دهید که در مورد هواداران خودمان صحبت کنم و کسانی را متذکر شوم که عدم احترام به هواداران بارسلونا را با این تصمیم نشان دادند، هوادارانی که برای سال ها این پرچم را با خود به همراه داشته و آن را تکان داده اند. بسیاری از هواداران بارسلونا آن را به عنوان نمادی از هویت و دفاع از حق خود می دانند. هواداران بارسلونا همواره به همان صورتی که مانع از درگیری و بروز هرگونه خشونت شود آن را در طول هر بازی در داخل و خارج از خانه تکان می دهند."

 

ما نشان داده ایم که یک بار دیگر بازیکنان، مربی و اعضای باشگاه و طرفداران، همگی به تیم متعهد هستیم، به یکدیگر احترام می گذاریم و رفتار خوبی داریم اما یک نمایش دیگر از دموکراسی و آزادی خواهی از باشگاه بارسلونا، فراتر از موفقیت های درون زمین بارسلونا بود که آن را به تمام دنیا مخابره کرد.

 

یک بار دیگر از همه شما تشکر می کنم و ما در کنار یکدیگر از موفقیت های حاصله لذت خواهیم برد. درود بر بارسلونا و درود بر کاتالونیا.

 

جوزپ ماریا بارتومئو

رئیس باشگاه بارسلونا 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.