پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رابرت فرناندز: ساندرو می تواند بارسلونا را ترک کند

کد خبر : 51641  |  زمان ارسال : چهارشنبه 5 خرداد 1395

اختصاصی / رابرت فرناندز مدیر فنی باشگاه بارسلونا تایید کرد که تاتنهام و نیوکاسل پیشنهاداتی را برای ساندرو در تابستان گذشته ارسال کرده بودند اما ساندرو درنهایت موافقت کرد تا برای یک فصل دیگر در بارسلونا بماند.

 

ساندرو رامیرز که هم اکنون یکی از گزینه های خروج تابستانی بارسلونا نام برده می شود، در تابستان گذشته از دو باشگاه انگلیسی تاتنهام و نیوکاسل پیشنهاداتی داشت اما رابرت فرناندز باتوجه به محرومیت نقل و انتقالاتی بارسلونا با صحبت هایی که با ساندرو انجام داد، توانست او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کند، ماجرایی که فرناندز آن را تایید کرد.

 

فرناندز همچنین بیان کرد که باشگاه بارسلونا هیچ تصمیمی برای گسترش قرارداد او ندارد و ساندرو می تواند در تابستان بارسلونا را ترک نماید. او در این خصوص گفت:

 

"ساندرو در تابستان گذشته پیشنهاد هایی برای ترک بارسلونا داشت. ما نیز پیشنهاد ها را بررسی کردیم اما نمی توانستیم با خروج او بازیکنی را جذب کنیم. او تلاش زیادی برای ماندن در بارسلونا کرد و ما قدر دان زحمت های او هستیم. ما از او به دلیل رفتار بسیار عالی ای که نشان داد بسیار سپاسگذاریم. در قرارداد او روز 1 می به عنوان آخرین روز گشترش قرارداد او برای یک فصل بیشتر ذکر شده بود ولی بابت کاری که او برای بارسلونا در تابستان گذشته انجام داده بود، ما تصمیم گرفتیم تا درهای باشگاه را جهت ترک بارسلونا به روی او باز بگذاریم."

 

مارک بارترا، ورمالن و آدریانو نیز از دیگر گزینه های جدی خروج از بارسلونا در تابستان پیش رو می باشند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.