پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خیز جدی انریکه برای کایخون جهت جانشینی MSN

کد خبر : 51680  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 خرداد 1395

اختصاصی / طبق گزارش اسپورت، مدیر برنامه های رینا برای پیشنهاد کردن این دروازبان به باشگاه بارسلونا، روز گذشته در بارسلون حضور داشت که در جریان این دیدار، گزینه دیگری مورد بحث قرار گرفت.

 

طبق گزارش منتشر شده، در حین این مذاکره، شرایط بر سر انتقال کایخون نیز مورد بررسی قرار گرفته است. کایخون 29 ساله بازیکن کاملی است که می تواند در گلزنی موفق عمل نماید و قابلیت بازی در پست هر دو وینگر چپ و راست را دارد و در کنار آن حتی می تواند در عملکرد دفاعی نیز موثر واقع شود که از جنس همان بازیکنانی است که با بازی برای تیم مورد علاقه لوئیس انریکه قرار دارد.

 

طبق گزارش اسپورت، کایخون آماده بازگشت به کاتالونیا است جایی که او در شهر بارسلونا پس از بازی برای اسپانیول توسط خوزه مورینیو راهی سانتیاگو برنابئو شده بود و هم اکنون با بازی های خوب خود، مورد توجه انریکه برای جانشینی مسی، سوارز و نیمار است.

 

در این انتقال و مذاکرات صورت گرفته، باشگاه ناپولی حاضر به فروش کایخون با مبلغ کمتر از 30 میلیون یورو نیست درحالی که آبی اناری ها قصد ندارند تا بیش از 18 میلیون یورو را برای او هزینه نمایند. کایخون در فصل سپری شده 13 گل و 13 پاس گل را در 47 بازی در کلیه رقابت ها به نام خود به ثبت رساند و هم اکنون دو فصل دیگر با باشگاه ناپولی قرارداد دارد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.