پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

4 دلیل مهم برای جدایی ماسکرانو از بارسلونا

کد خبر : 51681  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 خرداد 1395

اختصاصی / پس از خبر مذاکرات ماسکرانو با باشگاه یوونتوس و جدایی از بارسلونا، اسپورت 4 دلیل با اهمیت را برای این جدایی ذکر کرد.

 

اسپورت معتقد است که رابطه بین ماسکرانوو سران باشگاه بارسلونا بابت فراهم نشدن خواسته های این مدافع آرژانتینی به سردی گراییده و به همین دلیل ماسکرانو مایل به ادامه همکاری با آبی اناری ها نیست که این 4 دلیل به صورت زیر هستند.

 

موضوع مالیات

 

ماسکرانو و همچنین چند بازیکن دیگر از تیم بارسلونا این احساس را دارند که در خصوص حل و فصل مسایل مالیاتی از حمایت باشگاه برخوردار نیستند به صورتی که ماسکی تا کنون بیش از یک میلیون یورو بابت بی نظمی در پرداخت مالیات و جریمه آن پرداخت نموده و همچنین با خطر محکومیت زندانی شدن دراسپانیا مواجه است که ممکن است آینده فوتبالی او را با پیگیر نبودن باشگاه بارسلونا تحت تاثیر قرار دهد چون بارسلونا تاکنون به وعده های خود عمل نکرده است. دقیقا همان مشکلی که روز گذشته مارکا درخصوص نیمار بیان کرد.

 

مقیاس حقوق دریافتی

 

ادامه تمدید قرارداد با باشگاه مستلزم پرداخت دستمزد قابل توجه به بازیکنان بزرگ است در حالی که ماسکرانو علی رغم یکی از تاثیر گذار ترین بازیکنان بارسلونا، در لیست دستمزد های دریافتی از سوی آبی اناری ها در مکانی متوسط قرار دارد و این دستمزد برای بازیکنی که عضو ثابتی از ترکیب انریکه می باشد غیر قابل قبول است.

 

همخوانی نداشتن دستمزد با وظیفه رهبری

 

ماسکرانو از آن نوع از کاپیتان ها نیست که در هدایت تیم در شرایط و لحظات خاص ساکت بماند. در طول فصل سپری شده رختکن بارسلونا روزهای دشواری را نیز سپری کرد که در این لحظات پرتنش ماسکرانو وظیفه کنترل رختکن را برعهده داشته است.

 

موقعیت بازی

 

ماسکرانو هرگز به صورت علنی از موقعیت بازی خود در پست مدافع میانی شکایت نکرده است اما مشخص است که یکی از دغدغه های او علاقه مندی به بازی در پست هافبک میانی است و بازی کردن در قلب خط دفاعی را نمی پسندد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.