پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انتقال آلوز به یووه تا حدودی قطعی شده است

کد خبر : 51687  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 خرداد 1395

اختصاصی / به نظر میرسد که دنی آلوز مدافع راست برزیلی بارسلونا این باشگاه را ترک کند .

 

بارسا نیوز - در روز گذشته بحث های زیادی در مورد انتقال دنی آلوز به باشگاه یوونتوس منتشر شده است که به احتمال بسیار زیاد این انتقال تا حدودی نیز قطعی شده است باتوجه به عکسی که دنی آلوز مدافع راست ملی پوش برزیلی بارسلونا در صفحه رسمی خود به اشتراک گذاشت در آن عکس دنی در فرودگاه است و به نظر میرسد قصد دارد باشگاه بارسلونا را برای ماجراجویی بیشتر و ثبت رکورد های جدید ترک کند دنی آلوز در این سال ها از بهترین های بارسا بوده است و بدون شک بهترین مدافع راست تاریخ بارسلونا نیز است .

 

گزارش Cadena Ser ، در مورد شرایط دنی آلوز

طبق بند هایی که در قرار داد دنی آلوز وجود دارد این مدافع برزیلی میتواند تا 5 ژوئن بارسلونا را به صورت رایگان ترک کند باشگاه یوونتوس سخت به دنبال این بازیکن تاثیر گزار بارسلونا است که گفته میشود شخص آلوز خواهان ترک بارسلونا و پیوستن به یوونتوس است .

 

گزارش Mundo ، در مورد شرایط دنی آلوز

گفته میشود که موندو با سران باشگاه بارسلونا در ارتباط بوده است و تمام اخبار در مورد انتقال این بازیکن 33 ساله به باشگاه یوونتوس را تکذیب کرده اند در حال حاضر نیز آینده آلوز بسیار مبهم است .

 

گزارش Radio catalonia ، در مورد شرایط دنی آلوز

سران باشگاه یوونتوس و منابع نزدیک به این باشگاه تایید کرده اند مدافع راست برزیلی بارسلونا در تابستان به یوونتوس منتقل میشود و تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است گفتنی است که این منبع از معتبر ترین منابع اسپانیایی است .

 

گزارش Rac 1 ، در مورد شرایط دنی آلوز

یوونتوس اعلام کرده است که با مدافع برزیلی بارسلونا قرارداد امضا کرده است و تنها اعلام رسمی باقی مانده است ، دنی آلوز در جشن 2 گانه با هواداران و برخی از هم تیمی های خود نیز خداحافظی کرده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.