سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا برای جایگزینی آلبا مدافعی از لورینت می آورد!

کد خبر : 51688  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 خرداد 1395

اختصاصی / طبق گزارش اسپورت، بارسلونا قصد دارد تا برای پروژه سومین فصل لوئیس انریکه چهار یا پنج بازیکن جدید را برای تقویت تیم خود به خدمت بگیرد.

 

بارسلونا که هم اکنون به تقویت و پیدا کردن جایگزین های مناسبی برای ترکیب اصلی خود می اندیشد، تصمیم دارد تا برای پست مدافع چپ گزینه مناسبی را برای جانشینی جوردی آلبا بیابد که در این راستا، مدافع چپ و جوان باشگاه لورینت فرانسه را مدنظر قرار داده است.

 

رافائل گوئرریو مدافع چپ لورینت که در فصل سپری شده لیگ 1 فرانسه طبق گزارش اسپورت عملکردی عالی داشته است و توسط چند باشگاه زیر نظر قرار دارد، باشگاه بارسلونا را نیز به دنبال خود می بیند و با دیدار مدیران باشگاه بارسلونا با مدیر برنامه های این بازیکن، به نظر می رسد که این انتقال به زودی صورت بپذرید.

 

طبق گزارش اسپورت، باشگاه بارسلونا این بازیکن 22 ساله را در فصل گذشته نیز زیرنظر قرار داده بود مدافعی که علی رغم بازی در پست دفاع چپ، با شرکت در کار های هجومی، قابلیت بازی در پست هافبک میانی را نیز دارا است. او همچنین در مسابقات یورو 2016 به همراه تیم ملی پرتغال حضور خواهد داشت و فرصت خوبی برای قرار گرفتن درترکیب اصلی تیم ملی کشورش دارد، مدافعی که باشگاه لورینت آماده است تا او را با مبلغ 12 میلیون یورو به فروش برساند.

 

طبق گزارش، نمایندگان او چند روز قبل در بارسلون جهت پیش بردن روند مذاکرات حضور داشتند که با توجه به اینکه اولین مذاکره برگزار شده نبود، احتمال قطعی شدن این انتقال در تابستان بسیار بالا است. این مدافع همچنین در تابستان گذشته برای به دست اوردن تعداد بازی بیشتر و پیشرفت، با رد پیشنهاد پاریسن ژرمن فرانسه در لورینت باقی ماند و هنوز هم جزو گزینه های روی میز باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه است.  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.