پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ایجنت آلوز ؛ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد !

کد خبر : 51693  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 خرداد 1395

اختصاصی / مدیر برنامه های دنی آلوز تاکیید کرده است که آلوز در بارسا به کارش ادامه میدهد .

 

بارسا نیوز - دقایقی قبل Mundo ، به صورت خیلی فوری گزارش داد که در مصاحبه ای که با مدیر برنامه های دنی آلوز ستاره برزیلی بارسلونا انجام شده است این اخبار نقل و انتقالات کاملا اشتباه و شایعه بوده است و دنی آلوز 1 سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد .

 

آینده دنی آلوز در  فصل آینده :

بدون شک در بارسلونا خواهد بود ، در حال حاضر ما چند پینشهاد از باشگاه های اروپایی و چینی دریافت کرده ایم اما آلوز برنامه ای برای خروج از باشگاه ندارد دنی قصد دارد سال آینده نیز زیر نظر انریکه در بارسا به کارش ادامه دهد .

 

امضای قرارداد 3 ساله با یوونتوس :

این اخبار را از کجا آورده اید ؟! من واقعا نمیدانم شما رسانه ها به چه دلیل قصد برهم زدن تمرکز بازیکنان و ناراحت کردن هواداران بارسلونا را دارید این اخباری که در مورد انتقال آلوز منتشر شده اند کاملا شایعه هستند و نباید به این مسائل دقت کنید البته باید بگم که مذاکراتی بین ما و سران باشگاه یووه انجام شده است و ممکن است این انتقال هم رخ دهد من اجازه ندارم جزئیات زیادی در اختیار شما قرار بدهم اما در هر صورت بارسا هدف اصلی دنی است .

 

قرارداد دنی آلوز :

در حال حاضر دنی 1 سال دیگه با بارسلونا قرارداد داره اون به من گفت که میخواهد سال آینده 3 گانه را با بارسلونا فتح کند ، اگر در اکثر بازی ها برای بارسلونا به میدان برود احتمال تمدید قرارداد نیز وجود دارد در حال حاضر دنی آلوز تمرکزش روی کوپا آمریکا است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.