پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تابستان دشوار انریکه و بارتومئو

کد خبر : 51704  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 خرداد 1395

احتمال بالای پیوستن دنی آلوس و خاویر ماسکرانو، 2 مدافع کلیدی بارسلونا، به یوونتوس باعث شده تا وضعیت این تیم در خط دفاعی بحرانی شود. سایت گل می گوید که ماسکرانو و آلوس شانس خوبی برای پیوستن به یوونتوس دارند و در صورت تحقق این مساله کار برای بارسلونا می تواند دشوار شود.

 

با توجه به بودجه هنگفتی که بارسلونا صرف بهبود قراردادهای نیمار و سرخیو بوسکتس و همچنین افزایش حقوق لیونل مسی از 22 میلیون یورو در سال به 42 میلیون یورو خواهد کرد، دست این تیم چندان در تابستان نمی تواند باز باشد. به این مساله اگر عدم به نتیجه رسیدن مذاکرات با شرکت هواپیمایی قطر را نیز اضافه کنیم، وضعیت بغرنج تر می شود. تنها نکته روشن در این بین امضای قراردادی 100 میلیون یورویی در سال با شرکت نایک است که می تواند تا حدی هزینه های بارسلونا را جبران کند.

 

با این حال مهره های مورد توجه لوئیس انریکه در خط دفاع برای جانشینی ماسکرانو و دنی آلوس، هیچ کدام در لیست فروش باشگاه هایشان قرار ندارند. هکتور بیرین، مدافع آرسنال، از مهره های کلیدی ونگر است و آرسنال مطمئنا او را به راحتی از دست نخواهد داد. مارکینیوس، دیگر گزینه مورد علاقه انریکه در خط دفاع، نیز در لیست فروش پی اس جی قرار ندارد و این مسئله کار بارسا را دشوار خواهد کرد.

 

در صورت جدایی دنی آلوس و خاویر ماسکرانو که این روزها محتمل نیز به نظر می رسد، جوزپ ماریا بارتومئو و لوئیس انریکه، احتمالا یکی از سخت ترین تابستان های چند سال اخیر خود را سپری خواهند کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.