سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مدافعی 19 ساله، اولین خرید تابستانی بارسا شد

کد خبر : 51730  |  زمان ارسال : جمعه 7 خرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، اولین خرید و چهره جدید آبی اناری ها در تابستان 2016 مدافع 19 ساله کلمبیایی خواهد بود.

 

طبق گزارش اسپورت، داوینسون سانچز مدافع مرکزی جوان اتلتیکو ناسیونال به عنوان اولین خرید تابستانی باشگاه بارسلونا برای ملحق شدن به تیم دوم نام گرفته است. این مدافع که در ماه ژوئن 20 ساله خواهد شد برای بارسلونا 3.5 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

 

این مدافع 19 ساله علارغم جوانی دارای تجربه حضور در رقابت های کوپا لیبرتادورس است که به عنوان یک مدافع قدرتی به تیم جرارد لوپز اضافه خواهد شد. تیم اتتیکو ناسیونال هم اکنون در رقابت های لیبرتادورس حضور دارد و در نیمه نهایی مقابل سائو پائولو برزیل قرار خواهند گرفت که این دیدار در ماه جولای برگزار خواهد شد.

 

طبق گزارش، سانچز با سرعت بالای خود قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی را نیز دارا است و با وجود جوانی سابقه فتح چهار عنوان قهرمانی لیگ و دو عنوان جام حذفی و همچنین سوپر کاپ را در کارنامه دارد. او همچنین اولین گل خود به عنوان یک مدافع در رده بزرگسال را به تازگی به ثمر رسانده است.

 

طبق گزارش اسپورت، بارسلونا چند روز قبل قرارداد این بازیکن را نهایی کرد و سایر باشگاه های بزرگ را در جذب او ناکاتم گذاشت. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.