پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : مسی و 2 هفته در هوا . اولین بازی امشب !

کد خبر : 51738  |  زمان ارسال : جمعه 7 خرداد 1395

اختصاصی / مسی باید 32 هزار کیلومتر طی 2 هفته مسافت را جابه جا شود . این مقدار را طی 5 پرواز انجام میدهد .

 

ستاره ی آرژانتینی با وجود پایان بردن فصل با بارسلونا و قهرمانی در کوپا دل ری اما استراحتی ندارد . کاملا در مورد او برعکس است . مهاجم بارسلونا امشب بازی دوستانه دارد و سپس خود را برای کوپا آمریکا آماده میکند که از 3 ژوئن آغاز میشود .

 

اما اینها تنها بخشی از برنامه های مسی است . او باید بسیار بیشتر از حد تصور پرواز کند . او بهترین بازیکن سیاره است اما این برایش سختی های زیادی به همراه دارد . در طول دو هفته او باید 3 بار از اقیانوس اطلس عبور کند و حداقل 5 پرواز خواهد داشت .

 

پس از بازی در ویسنته کالدرون کاپیتان تیم ملی آرژانتین اوایل چهارشنبه به یوئنوس آیرس رسید . او دو تمرین سبک در محوطه ی دانشگاه داشته است و دیروز با پروازی به سان خوان در پورتو ریکو رفت . قرار است امشب ساعت 3:30 دقیقه ی بامداد تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه به مصاف هندوراس برود .

 

پس از آن مسی باید به پایتخت کاتالونیا بازگردد . مسی روز چهارشنبه دادگاه در مورد مسائل پرونده ی مالیاتی اش دارد . دو روز بعد از دادگاه او دوباره پرواز خواهد کرد و پایتخت کاتالونیا را به مقصد سان فرانسیکو ترک میکند . 48 ساعت بعد تیم ملی آرژانتین به مصاف شیلی خواهد رفت .

 

* بازی امشب مسی 3:30 دقیقه ی بامداد است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.