پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وضعیت پیچیده در بارسلونا

کد خبر : 51740  |  زمان ارسال : جمعه 7 خرداد 1395

با خروج احتمالی خاویر ماسکرانو و دنی آلوز باشگاه بارسلونا چاره ای ندارد که برای جانشینان آن ها پول خرج کند و بهترین ها را در خط دفاعی به نیوکمپ بیاورد.

 

اما شرایط باشگاه بارسلونا کمی عجیب و پیچیده است. به ادعای GOAL بارسلونا موظف است به دلیل قراردادی که سال 2014 با لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی اش به امضا رسانده در تابستان امسال دستمزد وی را دو برابر سازد و از رقم 22 میلیون یورو در هر فصل به 42 میلیون ارتقا دهد. تمدید قرارداد با سرخیو بوسکتس و نیمار امری جداگانه و دیگر است که آن نیز طبیعتا مستلزم کنار گذاشتن بودجه ای نسبتا سنگین است.

 

وقتی این پیچیدگی بیشتر مشاهده می شود که بر خلاف میل باشگاه، ماسکرانو و آلوز به طرف در های خروجی حرکت می کنند و بارسلونا 60 میلیون یورو بیشتر برای خرید در فصل نقل و انتقالات تابستان امسال ندارد. بارتومئو، رئیس باشگاه اما از این وضعیت خشمگین است، او از قطر ایروایز، اسپانسر روی پیراهن بارسلونا بیش از 60 میلیون یورو در سال را می خواهد.   

 

به دلیل امضای قرارداد جدید با نایکی، بارسلونا در حال حاضر می تواند تا 105 میلیون یورو از این اسپانسر آمریکایی اش درآمد داشته باشد اما طبق برنامه ریزی ها این رقم قرار است صرف نیوکمپ جدید شده و قرارداد با قطر هزینه های نقل و انتقالات را تامین کند.

 

مشکلات کاتالان ها بسیار گسترده است و آن ها با این حال چاره ای ندارند که رفتن دو مهره اصلی خود را با انتقال هکتور بیرین 40 میلیون یورویی از آرسنال و مارکینیوش 60 میلیون یورویی از پاریسن ژرمن جبران کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.