پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازگشت مسی به بارسلونا برای شرکت در دادگاه !

کد خبر : 51802  |  زمان ارسال : شنبه 8 خرداد 1395

اختصاصی / لئو مسی که در بازی برابر هندوراس به شدت مصدوم شد باید علیرغم مصدومیتش به بارسلونا باز گردد تا در محاکمه مالیاتی دادگاه شرکت کند.

 

لئو مسی امروز و پس از اینکه در بازی دیشب آرژانتین برابر هندوراس مصدوم شد به بارسلونا باز خواهد گشت تا در پنج شنبه آینده در دادگاهی که مسی را به فرار مالیاتی متهم کرده است شرکت کند.

 

تیم ملی آرزانتین پس از پیروزی 1 بر 0 برابر هندوراس در یک بازی دوستانه ،فردا به صورت مستقیم به آمریکا خواهد رفت.آن ها در تاریخ 6 ژوئن در ورزشگاه سانتا کلارا آمریکا برابر شیلی قرار خواهند گرفت تا اولین بازی خود در Copa America Centennial انجام داده باشند.

 

اما لئو مسی ستاره بارسلونا امروز از سن خوان به صورت مستقیم به بارسلونا باز می گردد تا در دادگاه عالی کاتالونیا موسم به TSJC شرکت کند.روند این دادگاه به گونه ای است که در روز سه شنبه لئو مسی باید به سوالات قبلی پاسخ دهد و سوگند بخورد.در روز چهارشنبه محاکمه با مداخله و حضور شاهدان ادامه خواهد یافت و سرانجام در روز پنج شنبه کارشناسان به اتهامات بئو مسی رسیدگی می کنند.

 

حال این موضوع پیش می اید که آیا لئو مسی با وجود مصدومیت که پزشکان به او استراحت را توصیه کرده اند با توجه به طولانی بودن روند دادگاه می تواند در کوپا حاضر شود یا نه !

 

لازم به ذکر است که این دادگاه برای پدر مسی 18 ماه حبس و پرداخت 4.1 میلیون یورو تعیین کرده است که مسی نسبت به این موضوع اعتراض کرد تا کار به اینجا یکشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.