پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : بارسلونا 2015/16 در 10 آمار تاریخی

کد خبر : 51803  |  زمان ارسال : شنبه 8 خرداد 1395

اختصاصی / بارسلونا در فصل 2015/16 توانست علاوه بر به دست آوردن جام حذفی و لالیگا چندیک رکورد و آمار را از خود به جا بگذارد که در ادامه به 10 آمار برتر بارسلونا در سال 2015/16 می پردازیم.بارسلونا فصل درخسانی را سپری کرد.کاتالان ها از 6 رقابتی که در آن حضور داشتند 4 جام را بدست آوردند.

 

46 پیروزی

بارسلونا در فصل 2015/16 توانست در 6 تورنومنت مختلف 46 برد را کسب کند.آن ها در این 6 تورنومنت علاوه بر لالیگا و کوپا دل ری توانستند جام باشگاه جهان را در ژاپن و سوپر کاپ اروپا را در تفلیس گرجستان به دست آورند و وارد موزه باشگاه کنند.

 

112 گل در لیگ

خط حمله ویرانگر بارسلونا یکی از دلایل اصلی برای حفظ عنوان لالیگا بود.آن ها بیشتر از هر تیم دیگری در لالیگا گلزنی کردند.لوئیز سوارز به تنهایی توانست 40 گل را به ثمر برساند و برای اولین بار عنوان ال پی چی چی را کسب کند.همچنین سوارز توانست برای بار دوم کفش طلا را نیز بدست بیاورد.

 

نیزه سه شاخه و زدن 131 گل

مسی ، نیمار و سوارز نقش کلیدی در موفقیت های این فصل ایفا کردند.آن ها با زدن 131 گل در تمامی رقابت ها توانستند دوباره به عنوان وحشتناک ترین خط حمله جهان شناخته شوند.آن ها به تنهایی در لیگ 90 گل (سوارز 40 ، مسی 26 و نیمار 24 گل در لالیگا به ثمر رسانده اند) را از 112 گل بارسلونا به ثمر رساندند.

 

31 هفته صدر نشینی

بارسلونا از همان ابتدا در راه قهرمانی حضور داشت.بلوگرانا از 38 هفته ممکن 31 هفته را در صدر گذراند و از هفته 20 به بعد و با تار و مار کردن بیلبائو با نتیجه 6 بر 0 در نوکمپ آن ها هرگز صدر را رها نکردند.

 

زدن 25 گل در محوطه جریمه در رقابت های جام حذفی

بارسلونا در جام حذفی این فصل علی رغم قهرمان شدن توانست 27 گل را در 9 بازی بزند.یعنی میانگین 3 گل در هر بازی که این نشاندهنده بازی جذاب کاتالان ها است.این نکته زمانی جالب تر می شود که بارسلونا 25 گل از 27 گل این فصل خود در جام حذفی را ، همانند گل های جوردی البا و نیمار در فینال  ، درون محوطه جریمه به ثمر رسانده است.بارسلونا در لالیگا 104 گل از 112 گل و در لیگ قهرمانان 21 گل از 22 گل را در محوطه جریمه زده است.

 

24 گل در 5 بازی آخر لیگ

بارسا به مسیر لیگ با گلزنی های بسیار بازگشت.آن ها در 5 بازی آخر خود توانستند برابر دپورتیوو لاکرونیا 8 گل ، برابر اسپورتینگ خیخون 6 گل ، برابر رئال بتیس 2 گل ، برابر سپانیول 5 گل و برابر گرانادا 3 گل به ثمر برسانند.بارسلونا توانست از این 5 بازی حداکثر امتیاز را بدست آورد و با 15 امتیاز قهرمان لالیگا شود.آن ها همچنین در خط دفاع نیز عملکرد خوبی داشتند.بارسلونا در این فصل به کمک سیو های کلودیو براوو و مارک آندره ترشتگن توانست در 18 بازی لیگ کلین شیت کند و تنها 29 گل دریافت کند که بعد از اتلتیکو که 18 گل در لیگ دریافت کرده بود از نظر دفاعی در جایگاه دوم قرار بگیرد.

 

4 هزار 944 دقیقه

دقیقه های حضور سوارز در زمین و در تمامی رقابت ها ، بیشتر از هر بازیکن دیگر بارسلونا  بود.این بازیکن اروگوئه ای در سال دوم حضور خود توانست 59 گل به ثمر برساند.یعنی سوارز بیش از دو برابر فصل گذشته که 25 گل به ثمر رسانده بود ، گلزنی کرده است.او همچنین با دادن 22 پاس گل در این فصل پشت سر لئو مسی با 23 پاس گل قرار گرفت.

 

25 هزار و 807 پاس سالم

پاس کاری بارسلونا در بازی در دوره اخیر به یم افسانه تبدیل شده است.آن ها در دو فصل گذشته توانستند بهترین تیم در این زمینه باشند.در این فصل 86.7 درصد از پاس های کاتالان ها به مقصد رسیده است یعنی آن ها 25 هزار و 807 پاس سالم را به یکدیگر داده اند.بارسلونا به لطف فوتبال ترکیبی که دارد به طور گسترده در جهان به عنوان بزرگ ترین در این زمینه مورد ستایش قرار می گیرد.

 

450 گل از بزرگ ترین بازیکن جهان

لئو مسی نقطه ی عطفی در گلزنی بارسلونا است.او با زدن 41 گل در این فصل توانست تعداد گل های خود در لالیگا را از 450 عبور دهد و به عنوان افسانه توقف ناپذیر همچنان به موفقیت هایش ادامه می دهد.مسی در این فصل 7 گل (3 گل برابر سویا ، 2 گل برابر اسپایول ، یگ برابر سلتا و یک گل برابر دپورتیوو) را از روی ضربه آزاد به ثمر رساند که بهترین ضربه آزاد زن اروپا نام گرفت.

 

39 بازی بدون شکست

یکی از دلایلی که این فصل در تاریخ قرار می گیرد رکورد شگفت انگیز 39 بازی بدون شکست است.بارسلونا تقریبا به اندازه نصف یک سال شکست نخورد.آن ها بعد از شکست برابر سویا در هفته 7 لالیگا دیگر تا هفته 31 لالیگا وشکست خانگی برابر رئال مادرید ، شکستی  را تجربه نکره بودند.آن ها در این 39 بازی ، 32 بازی را با برد پشت سر گذاشتند و در 7 بازی برابر حریفان متوقف شدند.آبی اناری ها در این مدت 122 گل زده اند و 23 گل دریافت کردند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.