پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تراشتگن: بارسلونا فصل موفقیت آمیزی داشته است

کد خبر : 51829  |  زمان ارسال : یکشنبه 9 خرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز - تراشتگن دروازبان بارسلونا پس از به پایان رسیدن فصل 2015/16 با کسب دو عنوان قهرمانی در اسپانیا، آن را دلیلی بر موفق بودن فصل آبی اناری ها دانست.

 

اگرچه که بارسلونا موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا نشد اما دستاورد فصل سپری شده، فتح 4 عنوان قهرمانی بود که به همین دلیل، تراشتگن آن را دلیلی بر موفق بودن فصل بارسلونا عنوان کرد.

 

مارک گفت: "ما تنها لالیگا و کوپا دل ری را برنده نشدیم بلکه جام باشگاه های جهان و سوپر کاپ اروپا را نیز در ابتدای فصل کسب کردیم و همچنین می توانیم سوپر کاپ اسپانیا را نیز در ابتدای فصل آینده فتح کنیم. ما در طی دو فصل گذشته 7 عنوان قهرمانی را تصاحب کردیم و هم اکنون می توانیم هشتمین آن را نیز به دست آوریم. به همین دلیل خواهم گفت که دستاورد بسیار خوبی از این فصل داشتیم. شما باید واقع بینانه باشید. فتح لیگ قهرمانان در هر فصل غیر ممکن است حتی اگر شما قصد فتح آن را داشته باشید.

 

ما توسط اتلتیکو مادرید حذف شدیم و همه می دانیم که آن ها حریف سرسختی هستند. بازی مقابل اتلتیکو همواره دیداری خاص است. البته که ما دوست داشتیم که همچنان درآن پیش برویم اما باید حذف از آن را بپذیریم. ما باید یکبار دیگر در فصل آینده برای فتح آن گام برداریم."

 

حاصل کار تراشتگن در لیگ قهرمانان اروپا سه کلین شیت و میانگین 2.7 سیو در هر بازی در مجموع 10 دیدار بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.