پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : چرا فصل برای بارسلونا بهتر از رئال بود ( دلایل ) ؟

کد خبر : 51835  |  زمان ارسال : یکشنبه 9 خرداد 1395

اختصاصی / اسپورت نوشت : فصل 2015/16 به پایان رسیده است . حالا زمان بررسی است تا مشخص شود تیم ها چه مقدار موفق بوده اند .

 

رئال مادرید شب گذشته با شکست اتلتیکو مادرید قهرمان لیگ قهرمانان فصل 2015/16 لقب گرفت .

 

لیگ قهرمانان به رئال مادرید رسید هرچند که کمک های داوری و بازی های ساده در رسیدن به این جام بی تاثیر نبوده است .

 

رئال مادرید موفق به کسب 11 مین جام قهرمانی لیگ قهرمانان شد . در مرحله ی گروهی این تیم با ماملو , پی اس جی و شاختار دونتسک مواجه شد . سپس با رم و وولفسبورگ و منچستر سیتی در مراحل بعدی و در نهایت با اتلتیکو در فینال بازی کرد .

 

میدانیم در فینال چه اتفاقاتی افتاد و داوری های بحث بر انگیز نه فقط در بحث گل آفساید راموس به چشم میخورد و در نهایت کار را به ضربات پنالتی رساند و رئال مادرید با شکست اتلتیکو قهرمان شد .

 

بارسلونا در بازی رفت برابر همین اتلتیکو با نتیجه ی 2 بر 1 پیروز شد و در بازی برگشت با نتیجه ی 2 بر صفر باخت و در نهایت اتلتیکو راهی مرحله ی بعد شد . با این حال تصمیم بحث برانگیز داور ایتالیایی این بازی در دقایق پایانی و نگرفتن یک پنالتی را میتوان یکی از دلایل حذف بارسلونا دانست . قضاوتی اشتباه که از سوی نیکولا ریزولی داور مسابقه نیز تایید شد .
 

 

طولانی تر بودن رقابت در لالیگا

لالیگای 2015/16 به لطف عملکرد عالی بازیکنان بارسلونا با وجود لغزش موقتی در ماه آوریل به تیم لوئیس انریکه رسید . بارسلونا با 29 برد , 4 تساوی و 5 شکست اول شد و رئال مادرید با 28 برد , 6 تساوی و 4 باخت دوم .

 

از لحاظ گلزنی هر دو تیم نزدیک هستند . بارسلونا 112 گل به ثمر رساند و 29 گل دریافت کرد که این به لطف عملکرد خوب تیم میسر شد و همچنین تلاش تیم برای اینکه سوارز آقای گل لالیگا و صاحب کفش طلا شود .

 

تعداد گل زده ی رئال مادرید در این فصل 110 گل و گل خورده نیز 34 بوده است .

 

دوگانه ی تاریخی

رئال مادرید با استفاده از چریشوف در کوپا دل ری از این رقابت ها حذف شد و همین مساله باعث شد تا باشگاه رئال بتواند روی دو رقابت دیگر تمرکز کند .

 

در مقابل بارسلونا با شکست سویا در فینال موفق به قهرمانی در کوپا دل ری شد و قهرمانی را از آن خود کرد .

 

بارسلونا فصل 2015/16 را با دو جام به پایان برد. البته بارسلونا در طول این فصل موفق به قهرمانی در سوپر جام اروپا و جام باشگاه های جهان شد .

 

بارسلونا به طور کلی 4 جام از 6 جام ممکن را کسب کرد و این در حالی است که رئال مادرید تنها یکی از 3 جام ممکن را برد .

 

این همه قهرمانی نمیتواند ارزشمند تر از قهرمانی رئال مادرید باشد که با پنالتی هایی بدست آمد که اصولا اگر گل آفساید حساب نمیشد در کار نبود ؟

 

آیا این ها ارزشمند تر از قهوه ی بدون کافئین رئال مادرید در لیگ قهرمانان نیست که به لطف ضربات پنالتی بدست آمد . همه ی این افتخارات بارسلونا بدون اینکه امکان خرید بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی و تقویت تیم در ماه ژانویه بود .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.