پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پویول: زمانی که رویایم به حقیقت پیوست!

کد خبر : 51849  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 خرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز – کارلوس پویول که به تازگی به عنوان سفیر Heineken در قاهره مصر حضور داشت، مصاحبه مفصلی را ترتیب داد که در سه قسمت به آن خواهیم پرداخت.

 

تماشای بازی بارسلونا و پیروزی از راه دور چگونه است؟

 

آن ها برنده بودن خود را حفظ کرده اند، نشان دادند که هنوز مبارزه می کنند، که هنوز هم برای کسب موفقیت تشنه هستند و ما این را در یکشنبه گذشته (اشاره به فینال کوپا دل ری) دیدیم. آن ها در طول فصل به استثنای چهار دیدار در سطح بسیار بالایی بازی کردند. از دست رفتن لیگ قهرمانان حیف بود اما هنوز هم فصل خوب بارسلونا درون قاب قرار دارد.

 

آیا برای دیدن بازی هم بازی های قدیمی خود اشتیاق داری؟

 

البته، من دوست دارم که برای گذراندن زندگی بهتر از این با آن ها باشم و البته شما باید هر آنچه را که در زندگی از راه می رسد بپذیرید. حالا من در حال تماشا کردن آن ها از سوی دیگر دیوار هستم.

 

آیا به دستاوردهای خود افتخار می کنی؟

 

من خیلی خیلی خوش شانس بوده ام. من اکثرا کارهایی را که دوست داشته ام انجام داده ام چه در تمرینات و چه در بازی. فوتبال عشق و شور و شوق من بود و هنوز هم هست و امروز از اینکه توانستم برای بارسلونا بازی کنم باید سپاسگذار باشم. من موفق به بازی برای تیم جوانان شدم و توانستم از آن جا به تیم اصلی راه پیدا کنم و این زمانی بود که رویای من به حقیقت پیوست.

 

Carles Puyol-کارلوس پویول

 

قاعدتا با فتح 21 عنوان قهرمانی و دومین بازیکن تاریخ باشگاه از نظر تعداد بازی، دوران بدی نبوده است.

 

اما فراموش نکنید که در پنج فصل نخست حضورم در بارسلونا ما هیچ عنوان قهرمانی را به دست نیاوردیم.

 

چرا نباید فراموش کنیم؟

 

چون آن سال ها، سال های بسیار بسیار دشواری برای باشگاه بود، برای هر کسی دشوار بود. اما پس از آن دوره سخت وقتی شما 10 فصل پر از موفقیت را سپری می کنید بابت کمک کردن به تیم خود، ارزش آنچه که انجام داده اید را بیشتر درک می کنید.

 

چه چیزی پس از آن 5 سال تغییر کرد؟

 

ما از دوره بدون فتح جام خود به یک دهه پر از موفقیت رفتیم. مهم ترین علت تغییر ذهنیتی بود که در ما به وجود آمد و در راه افتخار به ما کمک کرد. ذهنیتی ما به گونه ای تغییر کرد که حتی فتح لالیگا نیز برای ما کافی نبود. چطور سه گانه های زیادی را فتح کردیم؟ چگونه دبل های متوالی را رقم زدیم؟ همه این ها ارزش گذاری شده بود. داستان بارسلونا به خودی خود همه چیز را بیان می کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.