پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پویول: کرایوف عامل تمام موفقیت های بارسلونا است

کد خبر : 51850  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 خرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز - در قسمت دوم مصاحبه پویول، به صحبت های کاپیتان پر افتخار بارسلونا در خصوص فن خالف رایکارد و گواردیولا خواهیم پرداخت.

 

شما الگویی برای هزاران نفر از کودکانی هستی که تو را تحسین می کنند. چه توصیه ای برای آن هایی داری که می خواهند پویولی دیگر شوند؟

 

من برای این هدف در طول 24 ساعت از هر شبانه روز زندگی کردم. من هرگز خودم را فریب ندادم. بازیکنان با کیفیت تر از من نیز وجود داشتند اما انگیزه من بیشتر از بقیه بود، شور و شوق، عشق، امید و یادگیری من بیشتر از سایرین بود. من زندگی حرفه ای خود را با چنین اشتیاق زیادی سپری کردم که حالا قصد دارم تا این اشتیاق را به بچه های منتقل کنم.

 

چه چیزی به جوانان می گویی؟

 

آن ها باید حرفه ای ترین نوع زندگی را انتخاب کنند تا به یک فوتبالیست تبدیل شوند. من با بازیکنان با استعداد زیادی همراه بوده ام اما انگیزه ادامه کار، جنگیدن برای رسیدن به هدف را نداشتند و وقتی دچار خطا و اشتباه شدندف راه دیگری را در پیش گرفتند.

 

با نگاه به گذشته چه می بینی؟

 

هر فداکاری ای را که انجام داده ام با ارزش بوده است و ان فداکاری ها 10 برابر آنچه که ارزش داشتند را به من باز گرداندند.

 

سلطه بارسلونا را چگونه می توانی توضیح دهی؟

 

یوهان کرایوف ایده ارائه فوتبال زیبا را داشت و با این حال درخواست هایش نیز زیاد بود. فلسفه او در طول این مسیر روشن شده است. او به ما یک افسانه پاک نشدنی را تقدیم کرد و او عامل تمام این موفقیت ها است.

 

شما با رونالدینیو هم بازی بوده ای، او چه کیفیت هایی به باشگاه داد؟

 

او در لحظه وحشتناکی از تاریخ باشگاه بارسلونا به بارسلونا امد. ما همه در کیفیت پایینی بودیم و او در بازگشت لبخند به چهره مان و همچنین هواداران به ما کمک کرد. من از او متشکرم چون او وضعیت تیم ما را تغییر داد.

 

سلطنت او زیاد طول نکشید

 

من همیشه به عنوان یک دوست و هم تیمی از او متشکر خواهم بود. من سرنوشت او را دوست ندارم چون او می توانست بزرگ تر از ان چیزی شود که بود چون می توانست بیشتر از انچه که انجام داد تاریخ سازی کند.

 

فن خال به تو فرصت اولین بازی برای بارسلونا را داد.

 

او یک حرفه ای بزرگ همراه با درخواست های فراوان بود. اگر او نبود شاید من به تیم اصلی اضافه نمی شدم و او لطف و تشکری ابدی را برای من رقم زد.

 

رایکارد به تو چه داد؟

 

او کورکورانه به من اعتقاد داشت و او نیز به تغییر دادن روند نا مناسب بارسلونا کمک کرد و تیم را به سوی پیروزی هدایت نمود. او یکی از رهبران تیم بارسلونا بود و همچنین کاری که پپ گواردیولا در سال 2008 انجام داد. حضور او بابت اینکه اولین تجربه مربی گری اش بود کاری گر ریسک برای لاپورته به شمار می رفت. او از همه ما خواسته بود که با او باشیم و در ان لحظه به ما نشان داد که چه کسی هستیم. او یک رهبر کامل بود. بدون شک، گواردیولا بهترین مربی ای بود که من داشته ام.

 

گواردیولا چه کار کرد؟

 

او کاری می کرد که به او اعتقاد پیدا کنید. او برای هر بازی با دقت و تمام جزئیات اماده می شد و ان نکاتی را که به شما می گفت درست از آب در می آمد. او قدرت باورنکردنی ای در اعتقاد خودش داشت. او می داند که چگونه به شما انگیزه دهد و بهترین نتیجه را از بازی شما بگیرد. او واقعا به ما باور داشت. او این کار با بوسی و پدرو نشان داد. پپ تقاضای ارائه بازی زیبا داشت.

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.