پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : نبض بارسلونا و سویا با گامیرو می تپد !

کد خبر : 51890  |  زمان ارسال : سه شنبه 11 خرداد 1395

اختصاصی /  باشگاه بارسلونا برای نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان زیادی را در نظر دارد اما در پست مهاجم تنها کوین گامیرو در لیست است !

 

او با 29 گل و 7 پاس گل  فصل بسیار خوبی را سپری کرده است . گفته میشود سویا حتی حاضر به مذاکره بر سر چنین بازیکن تاثیر گذاری نیست .

 

سویا نه تنها در تلاش برای حفظ گامیرو است بلکه میخواهد یک مهاجم با کیفیت دیگر را برای فصل آینده جذب کند .

 

مونچی مدیر ورزشی سویا جدا میشود !

شب گذشته رسانه ها خبر از جدایی مونچی مدیر ورزشی باشگاه سویا دادند . با رفتن او وضعیت پیچیده تر خواهد شد و احتمال خروج گامیرو حتی کمتر . چرا ؟ بهتر است روند فعلی حفظ میشد چرا که قبلا تست شده است اما با رفتن او وضعیت نامشخص است . در طی سال های گذشته بارسلونا بازیکنان زیادی از سویا خریداری کرده است . حالا اما خرید گامیرو بدون هیچ تخفیفی میتواند انجام شود که در این مورد 40 میلیون یورو بند خروج گامیرو است .

 

غیبت گامیرو در یورو

این مهاجم فرانسوی اگرچه فصل خوبی داشت اما به تیم ملی فرانسه برای یورو 2016 با وجود عدم دعوت از کریم بنزما حضور ندارد . او بسیار ناراحت است . گامیرو 29 سال سن دارد و فرصت بعدی او جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود .

 

شروع بازار نقل و انتقالات تابستانی با شایعات بسیار زیادی همراه است . این بازیکن اگر بخواهد نظرات در مورد خودش را تغییر دهد میتواند با حضور در بارسلونا این کار را انجام دهد . همینطور که جرمی متیو مدافع 29 ساله ی فرانسوی بارسلونا با وجود مصدومیت منیسک اما به یورو دعوت شد هر چند مصدومیت جدید موجب شد بازیکن دیگری جای او را بگیرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.