پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دوست صمیمی رونالدو دوباره در مدار بارسا

کد خبر : 51902  |  زمان ارسال : سه شنبه 11 خرداد 1395

اختصاصی / خوزه مندس مدیر برنامه های رونالدو یکی از قدرتمندترین ها در دنیای فوتبال است . نفوذ او در باشگاه های بزرگ جهان رو به گسترش است . با این حال رابطه ی بارسلونا با این فرد چندان خوب نیست .

 

رابطه ی خوزه مندس با بارسلونا اما در حال بازگشت به حال سابق است .

 

در سال های اخیر رابطه ی بارسلونا با یکی از مهمترین مدیر برنامه های جهان فوتبال به مشکل خورده بود اما حالا همه چیز در حال تغییر است .

 

رابطه ی بارسلونا با مدنس طی سال های 2003 تا 2009 بسیار خوب و نزدیک بود . رابطه ی خوب باشگاه با این مندس گره های زیادی را باز کرد . او در انتقال رونالدینیو , دکو , رافا مارکز و .. و نقش موثری داشت .

 

با این حال سال 2009 نقطه ی عطفی در سرد شدن این روابط بود و علتش اینکه مندس از منچستر یونایتد به جای بارسلونا رونالدو را به رئال مادرید برد .

 

از آن زمان رابطه ی باشگاه با مندس تیره شد و او ستاره های بیشتری به رئال برد . حتی در انتقال مورینیو به برنابئو نیز نقش داشت .

 

یکی از نام هایی که اخیرا به بارسلونا مرتبط میشود خوزه مندس است . گفته میشود او پس از سال ها به پایتخت کاتالونیا باز میگردد . رابطه ی مندس با رئال مادرید در تاریک ترین دوران خود است . مندس و رئال مادرید بر سر واران و جیمز رودریگر مشکل پیدا کرده اند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.