پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اعتراف فلورنتینو پرز به قدرت بارسلونا، توجیه های غیر منطقی

کد خبر : 51914  |  زمان ارسال : سه شنبه 11 خرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز - فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید اعتراف کرد که رئال مادرید زیر سایه بارسلونا قرار دارد!

 

علی رغم اینکه فلورنتینو پرز پس از بازگشت به ریاست باشگاه رئال مادرید موفق به فتح دو عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا پس از سال ها ناکامی شد، در پاسخ به فتح تنها یک قهرمانی لالیگا از زمان بازگشت به رئال در سال 2009، آن را به قدرت بارسلونا ربط داد و اعتراف کرد که بارسلونا تیم قدرتمندی است.

 

پرز گفت: "رئال مادرید فصل خوبی را در لالیگا نیز سپری کرد و همین طور فصل گذشته و سایر فصل های قبل از آن که به رئال آمدم. از زمانی که من در سال 2009 به رئال برگشتم، ما امتیازاتی را در انتهای فصل به دست آورده ایم که می شد با همان امتیازات در فصول قبل از اینکه من بیایم قهرمان لالیگا شد و این امری طبیعی نیست که شما با کسب 91 ، 94 و 92 امتیاز، نتوانید قهرمان لیگ شوید. هیچ تیمی تا پیش از این نتوانسته است چنین امتیازاتی را کسب کند. آن چه که در لالیگا اتفاق می افتد سزاوار تجزیه و تحلیل شدن است.

 

این اتفاقی عادی نیست که برای فتح لیگ به 100 امتیاز نیاز داشته باشیم، 120 گل بزنیم. هیچ جای دیگر از جهان چنین اتفاقی رخ نمی دهد. من نمی گویم که همیشه اینگونه است چون اتلتیکو با 90 امتیاز قهرمان لالیگا شد. اما برای ما فتح لالیگا بسیار دشوار است. شما نمی توانید بگویید که فتح نکردن لالیگا شکستی برای فصل ما بوده است. اگر مبارزه برابری وجود داشته باشد، ما فرصت بزرگی برای فتح تمامی عناوین قهرمانی داریم.

 

به اعتقاد من، آینده بسیار روشن است و هر چیزی می تواند رخ بدهد از جمله رقابت های اروپایی چون ما در آن حضور خواهیم داشت. در حال حاضر فتح لالیگا دشوار است اما در آینده مطمئنا فتح آن ممکن خواهد بود. ما به یوفا برای اعمال تغییراتی در نحوه برگزاری لیگ قهرمانان پیشنهاد کردیم چون شکل فعلی برگزاری آن خسته کننده است." 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.