پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : رسیدن خبرهای خوش از نیمار به بارسلونا !

کد خبر : 52964  |  زمان ارسال : چهارشنبه 2 تیر 1395

اختصاصی / اگر تا چند روز پیش نگرانی از خروج نیمار روز به روز در حال افزایش بود اما حالا نگرانی ها کمتر است .

 

نیمار به ماندن نزدیک است تا رفتن . این احساس امروز مدیران بارسلونا است  . البته آنها نسبت به چند روز گذشته خوش بین تر هستند اما هنوز نگرانی وجود دارد .

 

بر اساس گزارش موندو دپورتیوو روز گذشته خبرهای خوبی از نیمار به بارسلونا رسید که مدیران را امیدوار تر کرده است .

 

خطر واقعی فعلا این است که نیمار تمدید نکند و بخواهد بارسلونا را ترک نماید . بهترین شاهد نگرانی بارسلونا فرستادن سانلهی به عنوان نماینده ی باشگاه برای زیر نظر گرفتن نیمار است .

 

 

اذیت های 3 تیم

پاری سن ژرمن همچنان سخت در تلاش است و این در حالیست که منچستر یونایتد و رئال مادرید نیز نمایندگانشان را برای نیمار را فرستاده اند .

 

اما سانلهی به برزیل رسیده است و در حال صحبت با پدر مهاجم برزیلی بارسلونا است . نگاه بارسلونا به آینده است و میخواهد آنها را نیز قانع کند ماندن او در بارسلونا برای آینده اش بهتر است و نیمار میتواند با قهرمانی های بزرگ به آرزوهایش دست یابد .

 

نیمار برای اینکار باید در بارسلونا و در کنار بهترین بازیکنان و هم تیمی های جهان ادامه بدهد .

 

پاری سن ژرمن هم چیزهایی برای نیمار دارد اما نه همه چیز . در این تیم او فقط شاید بتواند مفهوم رکورد را در پول تجربه کند . پول قابل توجهی که به او وعده میدهند .

 

گزارشات دلگرم کننده

با تمام این احوال اما موندو دپورتیوو گزارش داد خبرهای دلگرم کننده ای به دفتر ریاست بارسلونا رسیده است و دیگر وضعیت نیمار در هشدار قرمز نیست .

 

اگر نیمار با تمام دلایل بالا باز هم تصمیم به جدایی بگیرد و فقط پول بخواهد باشگاه میداند که نمیتواند به با پاری سن ژرمن و نه با منچستر یونایتد رقابت کند .

 

مذاکره کنندگان بارسلونا در مورد ماندن نیمار مطمئن تر شده اند .

 

3 سناریویی که امکان دارد اتفاق بیافتد :

اول : شماره ی 11 بارسلونا قراردادش را تا ژوئن 2022 تمدید نماید که در نتیجه ی این قرارداد بند خروج او به 230 میلیون یورو افزایش خواهد یافت .

 

دوم : ستاره ی برزیلی تصمیم به ترک بارسلونا در تابستان پیش رو گرفته و قبل از تمدید با پرداخت مبلغ 190 میلیون یورویی بند خروج راهی پاری سن ژرمن شود .

 

سوم : احتمال این سناریو اما اندک است . نیمار تمدید نکند و در بارسلونا بماند تا قراردادش سال 2018 تمام شود و باشگاه را رایگان ترک نماید .

 

بدیهی است که بارسلونا نمیخواهد سناریوی سوم روی دهد و نمیخواهد نیمار وارد آخرین سال حضورش شده و همچنان دست روی دست گذاشته باشد .

 

اراده ی باشگاه و اولویت باشگاه ماندن نیمار است . این پیامی است که باشگاه از طریق نماینده ی خود سانلهی به نیمار رساند . حالا توپ در زمین نیمار است !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.