پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گریزمان: خداحافظی لیونل مسی غم انگیز است

کد خبر : 53247  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 تیر 1395

آنتوان گریزمان، مهاجم تیم اتلتیکو مادرید و تیم ملی فرانسه تصمیم لیونل مسی مبنی بر کناره گیری از بازی های ملی را "غم انگیز" توصیف کرد. لیونل مسی پس از فینال کوپا آمریکا و دیدار برابر شیلی، از بازی های ملی خداحافظی کرد. این تصمیم، دوران حرفه ای ناامید کننده لیونل مسی در تیم ملی را با تنها کسب یک مدال طلای المپیک چین در سال 2008 به پایان رساند. 

 

لیونل مسی و آنتوان گریزمان در چند فصل اخیر به رقیب یکدیگر تبدیل شده اند و این بازیکن فرانسوی در جدول گلزنان لالیگا، با تنها چهار گل کمتر پشت سر فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا قرار گرفت. و اکنون، آنتوان گریزمان در مورد تصمیم لیونل مسی به صحبت پرداخته است. 

 

به نقل از FFT، گریزمان گفت:

 

او احتمالاً دلیل های خاص خودش را دارد. فکر می کنم او در سه یا چهار فینال شکست خورده است. این ناامید کننده و غم انگیز است. گرفتن چنین تصمیمی برای او سخت بوده است. شاید این یک تصمیم فوری و واکنش بوده است ولی بعد از آن، ما باید تصمیم او را قبول کنیم. مسی بازیکن بزرگی می باشد که برای تیم ملی کشورش همه کار کرده است. متاسفانه، او نتوانست به همراه تیم ملی جامی را فتح کند. 

 

گریزمان در پیروزی فرانسه برابر جمهوری ایرلند نقش بسیار تاثیرگذاری داشت و موفق شد هر دو گل تیم ملی کشورش را به ثمر برساند. این بازیکن می گوید فشاری که بر روی مسی در تیم ملی آرژانتین وجود دارد را بر روی خودش احساس نمی کند. 

 

در اتلتیکو هم همینطور است، آنها می گویند من حمله را رهبری می کنم. ما به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کردیم و من موفق شدم 32 گل به ثمر برسانم. این فشار بیش از حد نیست. من در زمین هستم که از آن لذت ببرم و این لذت را به هواداران منتقل کنم. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.