سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عده ای زندگی در آرژانتین را برای مسی جهنم کرده اند!

کد خبر : 53270  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 تیر 1395

اختصاصی بارسانیوز - پس از اعلام بازنشستگی از بازی های ملی توسط لیونل مسی، گیلم بالاک کارشناس اسکای اسپورت به بیان دلایل تصمیم مسی پرداخت.

 

پس از اینکه آرژانتین در ضربات پنالتی قهرمانی کوپا را با پنالتی ای که مسی از دست داد تقدیم شیلی کرد، ستاره باشگاه بارسلونا از بازی های ملی خداحافظی نمود تا با این تصمیم خود شوک بزرگی را به دنیای فوتبال وارد کند که کارشناس اسکای به بیان دلیل لئو برای این تصمیمش پرداخت.

 

بالاگ در پاسخ به اینکه چرا آرژانتینی ها به مانند بقیه مردم جهان قدر مسی را نمی دانند بیان کرد:

 

"بسیاری از مردم آرژانتین اینگونه هستند و گروه پر سرو صدا و پر انتقادی وجود دارند که تا حدی زندگی برای مسی در آرژانتین را به جهنم تبدیل کرده اند. آن ها بر این باور هستند که مسی به اندازه کافی آرژانتینی نیست به صورتی که به اندازه کافی تلاش خود را برای تیم ملی به کار نمی گیرد و بازی خود در بارسلونا را ارائه نمی کند آن هم بدون درنظر گرفتن کیفیت متفاوت بازیکنانی که نسبت به بارسلونا در تیم ملی در اطراف او قرار دارند. این مسئله و انتقادات باعث شده تا عشق او نسبت به بازی برای آرژانتین کاهش یابد.

 

من فکر می کنم که او شخصا به اتخاذ این تصمیم تمایل داشت، تصمیمی که تعجب همگان را برانگیخت اگرچه که او امیدوار بود تا با پیروزی در بازی فینال، قهرمان کوپا شود. پنج پیروزی متوالی در کوپا آمریکا اما شکست مجدد در بازی فینال برای سومین سال پیاپی آزار دهنده است و ما دیدیم که او پس از شکست گریه کرد و تصمیم خود مبنی بر بازنشستگی را اعلام نمود.

 

ما می دانیم که در آرژانتین مردم تا چه حد در مورد فوتبال پر شور هستند اما نوع اتهامات وارده به مسی مسخره کننده است. او گاهی اوقات با سوت مردم مواجه می شد و شما می توانستید از روی سکوها این را بشنوید که می گویند "تو به مانند مارادونا نیستی" و اینکه "اگر به تو پول پرداخت می کردیم شاید بهتر بازی می کردی!" او در سال 2011 نیز پس از حذف از کوپا در مرحله نیمه نهایی و دریافت توهین از سوی مردم کشورش در فکر جدایی از تیم ملی بود.

 

همانطور که می دانید مسی قبل از رفتن به اسپانیا در آرژانتین زندگی کرده است. او بیشتر از هر وقت احساس آرژانتینی بودن دارد اما فقط نتوانسته به تیم ملی کشورش برای رسیدن به چیزی که می خواست کمک کند. به نظر می رسد که لیونل مسی تنها آرژانتینی معروفی نیست که به فکر جدایی از تیم ملی است بلکه به نظر می رسد گونزالو هیگواین، سرخیو آگوئرو و خاویر ماسکرانو نیز در فکر جدایی ازتیم ملی هستند. شاید در قهرمان نشدن آرژانتین در کوپا امریکا، فدراسیون این کشور به اندازه کافی حرفه ای عمل نکرده است چون آگوئرو و مسی انتقاداتی را بابت آماده نشدن مقدمات سفر وارد کرده بودند."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.