پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس آلوز ؛ عظمت لئو هیچوقت زیر سوال نمیرود !

کد خبر : 53273  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 تیر 1395

اختصاصی / امروز دنی آلوز به صورت رسمی به باشگاه یوونتوس منتقل شد .

 

بارسا نیوز - مدافع برزیلی سال های پیش بارسلونا امروز به صورت رایگان و با قراردادی به مدت 2 سال به باشگاه یوونتوس ملحق شد دنی آلوز همراه با بارسلونا جام های زیادی را کسب کرد آلوز در باشگاه جدید شماره 23 را بر تن خواهد کرد در ادامه کنفرانس مطبوعاتی آلوز را به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد که شما میتوانید آن را مطالعه کنید .

 

هدف من :

در حال حاضر من بازیکن یوونتوس هستم ، من میخواهم با این باشگاه در فصل جدید 3 گانه را فتح کنم یوونتوس باشگاه بزرگی است و من مطمئن هستم که سال های بسیار خوبی را در این باشگاه سپری کرده ام یووه بازیکنان بزرگی دارد و باعث میشود همه از فوتبال لذت ببرند .

 

یوونتوس :

بازی در باشگاه بزرگی چون یوونتوس برای من همانند یک رویا است من خیلی خوشحالم که میتونم در این باشگاه به فعالیت ادامه بدم ، یوونتوس یک تیم جدید و ایتالیا یک کشور جدید برای من است تا بتوانم یک شروع جدید داشته باشم امیدوارم در چالش هام موفق باشم .

 

لیونل مسی :

لئو مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است ، هیچکس نمیتواند عظمت و بزرگی لئو مسی رو زیر سوال ببره تنها کسی که میدونه مسی چقدر خوبه تنها خود لئو هست اون کار های بزرگی رو برای این فوتبال انجام داده است و همیشه لایق ستایش و احترام خواهد بود .

Dani Alves posa con su nueva camiseta en la presentación oficial con la Juventus

پوشیدن شماره 23 :

من واقعا افتخار میکنم که با این شماره میتوانم برای باشگاه جدیدم بازی کنم ، باید اعتراف کنم که به خاطر علاقه ای که به لبرون جیمز دارم این شماره را انتخاب کردم یوونتوس میتواند چالش های جدیدی را در مقابل من قراردهد من سختی ها رو خیلی دوست دارم .

 

پوگبا :

پوگبا با اینکه سن کمی داره اما بازیکن شگفت انگیزی است ، یووه با حضور پوگبا خیلی قوی تر میشود من واقعا دوست دارم خیلی زود رقابت های سری آ شروع بشه من احساس میکنم که میتونم با پوگبا خیلی صمیمی بشم امیدوارم در کنار همه موفق باشیم .

 

ماسکرانو :

ماسکرانو انسان فوق العاده ای است ، من در طول این چند سال از بودن در کنار خاویر لذت زیادی بردم من واقعا افتخار میکنم که در کنارش بازی کردم من دوست داشتم در باشگاه یوونتوس نیز در کنار هم باشیم اما این اتفاق هیچوقت رخ نداد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.